پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۲۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
احمدی با تاکید بر لزوم اندیشیدن راهکاری برای رفع مشکلات زمین‌های اوقافی بخش لشت نشا از مساعدت سازمان اوقاف کشور برای حل این مشکل خبرداد و گفت: چهارشنبه هفته آینده تیم حقوقی سازمان اوقاف پس از مطالعه و بررسی موارد مطروحه به گیلان سفر می‌کنند.
شعار سال: «محمدرضا احمدی سنگری» با اشاره به جلسه و بازدید میدانی تیم حقوقی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از املاک و زمین‌های اوقافی لشت نشاء به شبستان گفت: تعیین تکلیف زمین‌های اوقافی لشت نشا که بخش اعظمی از زمین‌های این بخش را در برمی‌گیرد از دغدغه‌های مهم مردم آن است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم سنگر و امامزاده هاشم نیز با چنین مشکلی مواجه هستند افزود: با توجه به خواست و مطالبه مردم، معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی و معاون مدیریت منابع و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به گیلان و شهرستان رشت سفر کردند تا این مشکلات را از نزدیک بررسی کنند.

وی با تاکید بر لزوم اندیشیدن راهکاری برای رفع مشکلات زمین‌های اوقافی به‌ویژه در بخش لشت نشا اظهارکرد: پس از بازدید مسئولین کشوری اوقاف از مناطق مورد نظر، رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفته است.

احمدی با تاکید بر اینکه منطقه امام زاده هاشم در مسیر نگینی توسعه و آبادانی باید بدرخشد، عنوان کرد: مسیر تعامل و همکاری برای رفع مشکل زمین‌های نسقی در حال شکل‌گیری است و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهم کرد.

وی اذعان کرد: در جریان این نشست و بازدید میدانی که با حضور مسئولین برگزار شد، اهم مشکلات املاک اوقافی از زبان شهردار و شورای بخش و معتمدین و بازاریان بخش لشت نشاء بیان شد و در پایان مقرر گردید؛ اسناد و مدارک به‌منظور بررسی در اختیار مسئولین حقوقی سازمان اوقاف قرار گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس خاطرنشان ساخت: چهارشنبه هفته آینده تیم حقوقی سازمان اوقاف کشور پس از مطالعه و بررسی با هدف ارائه راهکار‌های کارشناسی شده در جهت رفع موانع و مشکلات اوقافی مجدد به گیلان سفر می‌کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری دیارمیرزا، تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۸۰۵۱۸، www.diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین