پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۲۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
کشتی «کابل» متعلق به شرکت ادمیرال با مالکیت «برادران شمخانی» به بهانه نقص مدارک از تقریبا ١٠ روز پیش همراه با تمام باری که در حال حمل آن بوده، به حکم یک دادگاه هندی در بندر کاندلا توقیف شده است. برخی از منابع مدعی شده اند که شرکت آدمیرال متعلق به حسن و حسین شمخانی، فرزندان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، است.
شعار سال: هندی‌ها بار دیگر توقیف کشتی‌ها و محموله‌هایی که از مبدا یا به مقصد ایران هستند، از سر گرفته‌اند.

طبق اعلام یک منبع آگاه، کشتی «کابل» متعلق به شرکت ادمیرال با مالکیت «برادران شمخانی» به بهانه نقص مدارک از تقریبا ١٠ روز پیش همراه با تمام باری که در حال حمل آن بوده، به حکم یک دادگاه هندی در بندر کاندلا توقیف شده است.
 

توقیف کشتی تجاری کابل در هند و ادعای مالکیت خانواده شمخانی
کشتی کانتینربر «کابل» متعلق به شرکت کشتیرانی ادمیرال
 

بندر دولتی هند اعلام کرده در مدارک ارائه شده از سوی این کشتی و شرکت‌های کشتیرانی که حمل محمولات آن‌ها با "کشتی کابل" صورت گرفته، تناقضاتی وجود دارد حال آنکه در طی دهه گذشته، در روند ارائه اسناد حمل کالا‌ها به مقاصد مختلف از جمله هند تغییر خاصی رخ نداده و نمی‌توان گفت که بندر کاندلا تاکنون در جریان این روند نبوده است.
 
توقیف کشتی تجاری کابل در هند و ادعای مالکیت خانواده شمخانی
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۶۰۴۳۰۶ ، www.khabaronline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
بعدا علتش معلوم میشه که چرا توقیف شده این کشتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین