پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۲۵۴
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
رییس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۴۶ درصد کشته‌های تصادفات رانندگی و همچنین بیشتر از ۵۰ درصد مجروحان و مصدومان در پایتخت مربوط به موتورسیکلت سواران است.
شعار سال: سردار حسین رحیمی روز شنبه در مراسم آغاز طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت سواران تهران در جمع خبرنگاران گفت: این طرح در ١٠٣ نقطه از پایتخت اجرا می‌شود و با ١٠ تخلف مانند حرکات مخاطره آمیز، مخدوش کردن پلاک، حمل بار‌های نامتعارف، عبور از چراغ قرمز و چند مورد دیگر برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: این طرح در پی مطالبه مکرر مسئولان و شهروندان اجرا می‌شود.

رحیمی افزود: بسیاری از تخلفات ترافیکی مربوط به موتورسیکلت سواران است و اجرای این طرح می‌تواند آثار خوبی در حوزه ترافیکی و حتی برخورد با جرائم در پی داشته باشد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در ۲ ساعت اولیه اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت سواران، ۵۶۰ موتورسیکلت که تخلفات مختلفی انجام داده بودند توسط عوامل پلیس در نقاط مختلف پایتخت توقیف شدند.

فرمانده انتظامی پلیس تهران با بیان اینکه این طرح با همکاری پلیس‌های راهور، پیشگیری و یگان امداد پلیس در تهران و شهر ری اجرایی شده است، افزود: هدف اصلی این طرح ساماندهی و انضباط بخشی موتورسیکلت سواران و رفع دغدغه شهروندان است و جلسات توجیهی متعددی با مسئولان اجرایی برگزار کرده‌ایم.

رحیمی با بیان اینکه اجرای این طرح بیش از همه به نفع خود موتورسیکلت سواران است ادامه داد: پلیس خود را در مقابل انضباط شهری و نظم عمومی، جان موتورسواران و عابران پیاده مسئول می‌داند و به طور جد به دنبال انضباط بخشی ترافیکی به خصوص در حوزه موتورسیکلت سواران است.

وی افزود: در اجرای این طرح، برخورد مناسب با موتورسیکلت سواران هرچند متخلف باشند مورد تاکید و توصیه ما است و ساماندهی موتورسیکلت سواران نقش موثری در کاهش جرائم و تخلفات خواهد داشت.

فرمانده انتظامی پلیس تهران با بیان اینکه امیدواریم که شهروندان در اجرای هرچه بهتر این طرح پلیس را همراهی کنند، بیان کرد: این طرح استمرار خواهد داشت و موتورسیکلت متخلفان ۱۲ ساعت متوقف می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر irna.ir/۸۴۶۵۵۰۱۹
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین