پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۵۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
سرهنگ نوراله خادم رئیس پلیس راه تهران بزرگ از اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسواران متخلف در محور‌های مواصلاتی پایتخت خبر داد.وی با اشاره به طرح پلیس راه برای برخورد با تخلفات موتورسیکلت‌ها در جاده‌ها گفت: حرکات مخاطره آمیز، آلودگی صوتی با تغییر در ماهیت موتورسیکلت‌ها و ایجاد صدای دلخراش، سرعت بالا و حرکات مارپیچی از جمله تخلفات موتورسواران متخلف است که اعتراض‌های مردمی را هم در پی داشته است.

شعار سال: رئیس پلیس راه تهران بزرگ از اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسواران متخلف در محور‌های مواصلاتی پایتخت خبر داد.

برخورد با تخلفات موتورسیکلت‌ها
سرهنگ نوراله خادم در این باره گفت: توجه به مطالبات مردمی در حوزه امنیت جاده‌ای و برقرار نظم ترافیکی از جمله برنامه‌ریزی‌هایی است که به صورت ویژه در دستورکار پلیس راه قرار دارد. در همین راستا هم علاوه بر ایمن سازی محور‌های مواصلاتی به شهر تهران و استفاده از منابع انسانی و استقرار ماموران در محل‌های پیش‌بینی شده، رعایت قوانین توسط رانندگان وسایل نقلیه بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به طرح پلیس راه برای برخورد با تخلفات موتورسیکلت‌ها در جاده‌ها گفت: حرکات مخاطره آمیز، آلودگی صوتی با تغییر در ماهیت موتورسیکلت‌ها و ایجاد صدای دلخراش، سرعت بالا و حرکات مارپیچی از جمله تخلفات موتورسواران متخلف است که اعتراض‌های مردمی را هم در پی داشته است. در همین راستا طرح برخورد با موتورسواران متخلف به مدت سه روزه به صورت ویژه در دستورکار پلیس راه تهران بزرگ قرار گرفت.


خادم با بیان اینکه در اجرای این طرح ۳۵ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف شد، گفت: بیشترین تخلفات در محور جاده قدیم قم محدوده حسن آباد صورت گرفته است.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه اجرای چنین طرح‌هایی ادامه خواهد داشت، گفت: همراهی مردم با اجرای طرح‌های پلیسی مهم‌ترین ابزار برای موفقیت در طرح‌هاست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت گسترش نیوز، تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۹۷۷۸۴، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین