پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۷۴۰۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
ادعا شده است که بر اساس اطلاعاتی که از سوی یکی از اعضای اتاق بازرگانی ایران در اختیار قرار گرفته است اتاق ایران در طول یک سال گذشته فقط مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان به منظور سفر‌های داخلی و خارجی اعضا هزینه کرده است. گفته شده اسناد و مدارک مورد نیاز در خصوص این ادعا در اختیار نهاد‌های امنیتی قرارگرفته است. منتظر دریافت توضیحات اتاق برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده‌های احتمالی هستیم.

شعار سال:کانال تلگرامی اقتصاد سالم ادعا نموده است که بر اساس اطلاعاتی که از سوی یکی از اعضای اتاق بازرگانی ایران در اختیار قرار گرفته است ، اتاق ایران در طول یک سال گذشته فقط مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان به منظور سفرهای داخلی و خارجی اعضا هزینه کرده است . گفته شده اسناد و مدارک مورد نیاز در خصوص این ادعا در اختیار نهادهای امنیتی قرارگرفته است. منتظر دریافت توضیحات اتاق برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده های احتمالی هستیم.

هرچند پایگاه تحلیلی خبری شعار سال انتقادات زیادی به شیوه فعالیتی و عملکرد اتاق بازرگانی دارد، اما رقم 600 میلیارد تومان برای رفت و آمد نمی تواند رقم قابل هضمی باشد و می توان حدس زد یا با نوعی غلو مواجه هستیم یا با فساد بزرگ.

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی اقتصاد سالم

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین