پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۲۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
مهرداد گودرزوند چگینی بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به زمزمه‌های انتقال جایگاه زباله سراوان به جنوب گیلان، اظهار کرد: این موضوع اصلاً مطرح نیست و یک نوع شیطنت رسانه‌ای بوده است.

شعار سال:مهرداد گودرزوند چگینی بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به زمزمه‌های انتقال جایگاه زباله سراوان به جنوب گیلان، اظهار کرد: این موضوع اصلاً مطرح نیست و یک نوع شیطنت رسانه‌ای بوده است.
 
وی با اشاره به رویکردهای فقرزدایی دولت سیزدهم، افزود: دولت برای ریشه کن کردن فقر برنامه دارد و در این مسیر گام‌های خوبی برداشته شده است.
 
نماینده رودبار در مجلس با اشاره به مشکلات زیرساختی این شهرستان، بیان کرد: زیرساخت‌های رودبار با چالش جدی مواجه است و برای ترمیم زیرساخت‌ها نیازمند نگاه ویژه ملی و استانی هستیم.
 
گودرزوند چگینی با اشاره به اینکه رودبار در بخش راه، آب شرب و صنعت مشکات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: با تعامل، همدلی و هم افزایی می‌بایست در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان قدم برداشت.
 
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در کشور و استان، اضافه کرد: با تلاش‌هایی که در استان شده گیلان در مسیر تحول قرار دارد و این رویکرد باید استمرار داشته باشد.
 
 این در حالی است که پیش از این معاون عمرانی استاندار گیلان از بسته شدن محل دفن زباله سراوان در یک سال آینده خبر داده بود.
 
«عباس صابر» در نشست مدیریت پسماند استان گفت: در بازه زمانی یک ساله قرار است محل دفن زباله سراوان رشت بسته شود، افزود: محل دفن جدید احتمالا در قسمت‌های جنوبی گیلان انتخاب می‌شود.
 
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری حکایت گیلان ، تاریخ انتشار:  12  اسفند 1400، کدخبر: ،www.hekayatgilan.ir،8624

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین