پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۱۷۶
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت با حضور در یکی از بیمارستان‌های قم، در جریان اقدامات درمانی انجام شده برای آیت الله العظمی علوی گرگانی قرار گرفت.
شعار سال: وزیر بهداشت گفت: باتوجه به بستری شدن آیت الله علوی گرگانی و نیز نگرانی مقام معظم رهبری، بنده ماموریت یافتم که از ایشان در یکی از بیمارستان‌های قم عیادت کنم.

بهرام عین اللهی در حاشیه عیادت از آیت الله علوی گرگانی در قم، اظهار داشت: از جمعه بیماری قلبی آیت الله علوی گرگانی، وخامت یافته و در بخش ویژه بیمارستانی در قم بستری است. وضعیت خدمات ارائه شده به ایشان را بررسی کردیم تا اقدامات بعدی را انجام دهیم، اما پزشکان نهایت سعی و تلاش خود را کرده و تمام اقدامات درمانی لازم را برای ایشان انجام داده اند.

وی افزود: در ایام مبارک شعبان از مردم ایران می‌خواهیم برای بهبودی آیت الله علوی گرگانی که وضعیت عمومی ایشان، چندان مساعد نیست، دعا کنند.
 
عیادت بهرام عین اللهی از آیت الله العظمی علوی گرگانی

وزیر بهداشت همچنین در خصوص حوادث چهارشنبه سوری خاطرنشان کرد: چهارشنبه آخر سال که یک رسم قدیمی است را می‌توان به شکل آرام و با وضعیت مناسب برگزار کرد، اما هرسال مواد محترقه، منفجره و خطرناک باعث ایجاد ضایعه برای خیلی از افراد می‌شود. در همه موارد اینطور نیست که افرادی که اقدام به استفاده از مواد محترقه و منفجره می‌کنند، دچار صدمه شوند بلکه می‌بینیم که عابران پیاده و افراد بی گناه، دچار حادثه می‌شوند.

عین اللهی یادآور شد: بر اساس تجربه سال‌های فراوان فعالیت در حوزه چشم پزشکی، با مصدومانی روبرو بودیم که عابر پیاده بوده اند و انفجار باعث پرتاب ترکش‌هایی به سوی افراد و سوختگی و صدمه به اعضای مختلف بدن می‌شود.

وی ادامه داد: از مردم تقاضا داریم که در چهارشنبه آخرسال، مراعات کنند و از مواد محترقه و منفجره قاچاقی و غیراستاندارد که در خیابان‌ها به فروش می‌رسد، استفاده نکنند. عجیب است که یک کودک که دوست دارد صحنه‌های آتش بازی را ببیند، طعمه سوختگی و صدمه می‌شود.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جماران، تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۵۴۴۹۸۵، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین