پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۳۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
دولت نادانسته در دامی خود را انداخته که جمع کردنش بیشتر از مصیبت‌های فعلی سرخابی‌ها هزینه در بر خواهد داشت. ادعا شده که حدود ۱۰ درصد از سهام این دو باشگاه واگذار شده و با نوعی همسان پنداری هوادار با سهامدار، تصور استقبال از خرید سهم وجود داشت. گزارشات دریافتی نشان می‌دهد که اکثر سهام درشت توسط حقوقی‌ها خریداری شده و به زودی با توجه به بی ثباتی و نبود افق درآمدی مشخص توسط این دو باشگاه، حقوقی‌های دولتی مجبور به ورود می‌شوند. با پاگیری دو باشگاه هم احتمال بالا به ورود چالشی بنام قمار وجود دارد. هشدار برای دو سال آینده داده شده است. اما مطمئن هستیم که مسئولان سنگین گوش‌تر از ان هستند که حتی بفهمند ما چه گفتیم و به چه موضوعاتی حساسیت نشان داده ایم.
شعار سال: پذیره‌نویسی تعداد یک میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۹۹ هزار و ۶۵۶ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) در نماد معاملاتی (استقلالح ۱) و تعداد یک میلیارد و ۳۴ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۵۶۷ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) در نماد معاملاتی (پرسپولیسح ۱) ناشی از سلب حق‌تقدم به روش ثبت سفارش در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس ایران، از ۱۵ اسفندماه آغاز شد.

در این راستا و حدود ۹ روز پس از پذیره نویسی، از ۲۳ اسفندماه سهمیه خرید هر کد حقوقی به ۳۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و این درحالی بود که سهم هر کد حقیقی همان ۳۰۰ هزار تومان باقی ماند. در هر حال این افزایش سهم حقوقی‌ها در فروش سهام سرخابی‌ها تاثیرگذار بود و طبق آخرین آمار تاکنون حجم تقاضای خرید در نماد معاملاتی (استقلالح) ۸۵۸ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۵۵۰ سهم و در نماد معاملاتی (پرسپولیسح۱) ۷۹۶ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۸۳۵ سهم بوده است.
آخر سال ۱۴۰۰ و آمار فروش سهام سرخابی‌ها در بورس؟


طبق قوانین پذیره نویسی یک ماه ادامه خواهد داشت مگر اینکه همه سهام شرکت‌ها تا زمان مقرر، خریداری شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۱۲۲۷۲۱۳۱۹، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
با این اوصاف آینده خوبی خواهند داشت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
کجای کارید شما، حقیقی ها رو هم به 3 میلیون تومان رسوندند.
قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی: سهم خرید اشخاص حقیقی از ۳۰۰ هزار تومان به ۳ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند .

تا امروز سهم خرید اشخاص حقیقی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس۳۰۰ هزار تومان بود که از این مقدار حدود ۸۰ درصد سهم باشگاه پرسپولیس و ۷۰ درصد سهام استقلال به‌فروش رفته است.

از امروز سهم خرید اشخاص حقیقی ۱۰ برابر افزایش پیدا می‌کند، به‌طوری که یعنی از ۳۰۰ هزار تومان به ۳ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین