پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۵۰۵
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: با ابلاغ دستورالعمل‌های خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی و ارسال فرم‌های قراداد و مباشرین به استان‌های پیشتاز خرید گندم، این استان‌ها برای تحویل گندم کشاورزان آماده هستند. به گزارش ایلنا، مرتضی سعادتی افزود: خرید تضمینی گندم از آغاز سال از استان‌های جنوب در سیستان و بلوچستان، کرمان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و احتمال جنوب فارس آغاز خواهد شد.
شعار سال: سعادتی‌کیا قیمت خرید تضمینی اعلام شده به استان‌ها را تا امروز هرکیلوگرم ۷۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: قیمت خرید تضمینی در مجلس ۹،۵۰۰ تومان تصویب شده است که نیازمند تصویب شورای نگهبان است و با ابلاغ نرخ جدید این مبلغ خرید برای تمامی گندمکاران اعمال خواهد شد. او عنوان کرد: بارش‌ها در سال جاری نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته، اما نسبت به بلندمدت ۲۵ درصد کاشته داشته است و بر اساس پیش‌بینی وزارت جهاد کشاورزی امسال ۷.۱ میلیون تن گندم خریداری خواهد شد.

مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: دستورالعمل‌های خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی و فرم قرارداد و مباشرین برای اجرا به استان‌ها ابلاغ شده شده است و مراکز آمادگی کامل را برای خرید تضمینی گندم در سال جدید دارند. این گزارش می‌افزاید، در فصل خرید ۱۴۰۰-۱۳۹۹، ۴.۵ میلیون تن گندم با نرخ مصوب ۵۰۰۰ تومان در ۳۱ استان خریداری شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از بهار، تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: baharnews.ir/۳۲۷۳۸۱
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین