پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۷۶۹
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
درحالی از دستور رئیس جمهور مبنی بر آزادسازی سواحل شمالی مدت زیادی نگذشته که بندرکیاشهر روز گذشته شاهد مسدود شدن ساحل این شهر با دستور مسئولان دولتی بود!
شعار سال: صبح روز گذشته مردم بندر کیاشهر شاهد گله مندی جمع کثیری از مهمانان نوروزی از بسته شدن سواحل بندرکیاشهر بودند.

در واکنش به این اقدام جمعی از جوانان بندر کیاشهر، راه ورودی سواحل را بصورت خودجوش آزاد کردند.

حاتم پورباقری رییس شورای شهر بندر کیاشهر نیز در این رابطه گفت: «بسته شدن جاده پیست بندرکیاشهر هیچ ارتباطی به شورا و شهرداری نداشته است و بستن و باز کردن ساحل از حوزه اختیارات اعضای شورای شهر و شهرداری خارج است، تصمیم گیری در این خصوص از اختیارات استانداری است. بسته شدن امروز جاده پیست ساحل بنا به دستور معاون استاندار، فرمانداری و بخشداری انجام شده، با توجه به باز بودن ساحل زیباکنار موضوع نارضایتی مردم به مبادی ذیربط منعکس شده است که علی ایحال جاده ساحل فعلا باز می‌باشد.»

رضوانی بخشدار بندر کیاشهر نیز دلیلی بر این امر بیان نکرده و آن را دستوری از سوی فرمانداری دانسته و اجرای آن را نیز برعهده بخشداری و شهرداری اعلام کرده است.

در تماس با فرماندار دلیل بسته شدن این جاده را پیگیر شده که متاسفانه پاسخی دریافت نشده است.

مردم بندر کیاشهر منتظر پاسخگویی مسئولین درباره علت بسته شدن سواحل بندرکیاشهر هستند.

این اتفاق درحالی صورت گرفته که از دستور رئیس جمهور مبنی بر آزادسازی سواحل دوماه نگذشته است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری دیارمیرزا، تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۸۷۵۸۹، www.diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین