پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۰۱۳
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
سرلشکر سلامی با اشاره به وضعیت امنیتی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و برخی تحرکات برای حضور صهیونیست‌ها در این منطقه راهبردی ابراز داشت: ما با صراحت اعلام می‌کنیم و هشدار می‌دهیم استمرار این گونه ارتباطات به هیچ عنوان قابل قبول نیست و آن‌ها باید بدانند وجود رژیم پلید صهیونیستی در هر نقطه‌ای عامل ناامنی است.
شعار سال: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، روز چهار شنبه از جزیره بوموسی و یگان‌های مستقر در این جزیره بازدید کرد.

بررسی و ارزیابی سطح آمادگی رزم یگان‌های مستقر در جزیره بوموسی و استحکامات و تجهیزات دفاعی آن و حضور میدانی در سنگر‌ها و دیدار با رزمندگان دریادل، از برنامه‌های سفر فرمانده کل سپاه به این جزیره بود.

سرلشکر سلامی در این بازدید با ابراز خرسندی از وضعیت مطلوب آمادگی‌های رزمی یگان‌ها و نیرو‌های مستقر در جزایر راهبردی نازعات و اطمینان بخشی از دفاع قاطع، محکم و خلل ناپذیر برابر تهدیدات محتمل اظهار کرد: امروز برای ارزیابی و اطمینان از آمادگی‌های رزمی نیرو‌های مستقر در جزایر سه گانه بویژه جزیره بوموسی، در اینجا حاضر شده‌ایم تا ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به رزمندگان دریادل با مشاهده روحیه بالا حمیت و غیرت ملی، نشاط معنوی و سلحشوری آنان و امید به آینده روشن و با افتخار نظام اسلامی، مصصم‌تر در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کنیم.

وی با تشریح توانمندی‌ها و آمادگی‌های دفاعی و رزمی نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: نیروی دریایی سپاه بویژه در سال‌های اخیر به توانمندی‌ها و دستاورد‌های فوق‌العاده‌ای در حوزه‌های پهپادی، موشکی، شناوری، جنگالی، هوادریا و زیر سطحی نایل آمده و قادر است برای تمام سطوح دفاعی، به لحظه واکنش سریع و مؤثر داشته باشد.

فرمانده کل سپاه با تحسین آمادگی‌های روحی و معنوی نیرو‌های مستقر در جزایر گفت: در این بازدید آنچه مشاهده شد روحیه بسیار قوی، با نشاط، شاداب و در سطح بسیار مطلوب رزمندگان بود، همچنین آمادگی‌های تجهیزاتی در اوج قرار دارد و به فضل الهی امیدواریم با قدم‌های بلندی که نیروی دریایی سپاه برای رقم زدن جهش‌های فوق العاده در کیفیت تجهیزات، سلاح‌ها و ارتقاء و بهبود وضعیت تکنیک و تاکتیک رزمی برداشته است؛ با افزایش کمی این قدرت در تراز یک دفاع مقتدر، اطمینان بخش و کامل، این مسیر تعالی با همت مردان دریادل و غیور ما در عرصه دریا ادامه یابد.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: این همت، عزم و اراده بلند که الحمدلله با تدبیر، آینده نگری و برنامه ریزی دقیق همراه است، شرایط بسیار مناسب و مطلوبی برای ما در مناطق دریایی بوجود آورده است.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: هر بار که از مواضع دریایی بازدید می‌کنیم با یک سلسله جلوه‌ها و رویش‌های جدیدی از قدرت مواجه می‌شویم و به قدرت کمی و کیفی پهپادها، زیر سطحی ها، شناور‌ها، موشک‌ها، بخش‌های جنگ الکترونیک و سایر اجزای قدرت نیروی دریایی سپاه پی می‌بریم.

سرلشکر سلامی با اشاره به وضعیت امنیتی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و برخی تحرکات برای حضور صهیونیست‌ها در این منطقه راهبردی ابراز داشت: متأسفانه بعضی از رژیم‌های حاکم بر کشور‌های جنوبی خلیج فارس، ارتباط سیاسی و امنیتی را با رژیم صهیونیستی برقرار کرده اند که این موضوع تهدیدی جدی برای امنیت منطقه و بخصوص خود این رژیم هاست، ما با صراحت اعلام می‌کنیم و هشدار می‌دهیم استمرار این گونه ارتباطات به هیچ عنوان قابل قبول نیست و آن‌ها باید بدانند وجود رژیم پلید صهیونیستی در هر نقطه‌ای عامل ناامنی است.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: حضور صهیونیست‌ها در این مناطق قابل تحمل نبوده و لازم است این رژیم‌ها در این مشی سیاسی خود تجدید نظر کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۰۱۰۱۱۰۰۰۰۷۱۶، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین