پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۲۵۷
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
عمران خان که پیش‌تر ادعا کرده بود یک دیپلمات آمریکایی نامه‌ای تهدید کننده به اسلام‌آباد ارسال کرده و خواستار برکناری وی شده، اکنون نام این دیپلمات را فاش کرد.
شعار سال: به نقل از تلویزیون جئو، عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان در دیدار با قانون‌گذاران پیشین کشورش فاش کرد که نامه تهدیدآمیز مذکور، توسط «دونالد لو» معاون آسیای جنوبی و مرکزی وزارت خارجه آمریکا به سفیر پاکستان تحویل داده شده است.

او پیش‌تر به خبرنگار اسکای نیوز گفت، یک کشور «قدرتمند غربی» در پیامی که از طریق سفارت پاکستان به اسلام‌آباد فرستاد، تهدید کرد که «اگر و تنها اگر پاکستان عمران خان را در این جلسه رأی اعتماد از قدرت برکنار کند، روابط میان دو کشور عادی خواهد شد.» عمران خان در گفتگو با اسکای گفته بود که قصد دارد این موضوع را برملا کند.

اما این دپیلمات آمریکایی که در حال حاضر به هند سفر کرده است، از اظهارنظر در این‌باره خودداری کرده و در عوض در گفتگو با هندوستان تایمز گفت، آمریکا وقایع پاکستان را تحت نظر دارد؛ ما به روند قانون اساسی و حاکمیت قانون در این کشور احترام می‌گذاریم.

این اظهارات عمران خان در حالی مطرح می‌شود که آمریکا در اوایل هفته جاری، تلاش برای برکناری عمران خان را رد کرد.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۰۱۰۱۱۵۰۷۰۶۸، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین