پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۵۳۰
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
بالغ بر سه سال است که ته کاغذ زشتی را بعنوان رسید کارت ملی تحویل شهروندان داده اند و خجالت هم نمی‌کشند. هر روز یک بهانه و هر روز یک توجیه؟ یک روز بهانه چیت هوشمند و روز بعد، بهانه بدنه پلاستیکی کارت و روز دیگر، بهانه محدودیت ظرفیت فعالیت چاپخانه دولتی! حالا هم ادعای صدور کارت هوشمند ملی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور. واقعا فکر می‌کنید که حقوق دریافتی از بیت المال با این سطح عملکرد و عمق ایجاد نارضایتی، حلال است؟
شعار سال: هاشم کارگر در این باره اظهار کرد: حسب تأکیدات رییس جمهور در خصوص تسهیل خدمت رسانی و تکریم هموطنان مقیم خارج از کشور عملیات صدور کارت هوشمند ملی در برخی از کنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران راه اندازی و وارد فاز اجرایی شده است.

وی افزود: در راستای سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه دولت خدمتگزار سیزدهم و با پیگیری‌های وزرای کشور و امور خارجه، عملیات صدور کارت هوشمند ملی با ثبت نام و اخذ مشخصات متقاضیان در کنسولگری‌های فرانکفورت، کوالالامپور و وین با صدور نمونه‌های اولیه حسب تقاضا‌های دریافت شده، وارد فاز اجرایی شد.

رییس سازمان ثبت احوال کشور اظهار کرد: عملیات تجهیز و توسعه زیرساخت‌های لازم برای فرآیند ثبت‌نام و صدور این سند هویتی ملی، پس از برگزاری جلسات متعدد هماهنگی با همکاران وزارت امور خارجه و طراحی و اجرای مراحل مختلف پایلوت، به مرحله اجرا رسیده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل ثبت احوال کشور، کارگر همچنین گفت: صدور کارت هوشمند ملی جهت ایرانیان مقیم خارج از کشور در سایر کنسولگری‌های جمهوری اسلامی نیز به تدریج، پس از اعلام وزارت امور خارجه و ایجاد هماهنگی‌های لازم اجرایی خواهد شد.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۰۱۰۱۲۱۱۱۲۶۷، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین