پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۶۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹
احمد وحیدی گفت: ضروری است با ظرفیت کامل به سمت برگزاری کلاس‌های حضوری در مدارس و مراکز آموزش عالی حرکت کنیم و محدودیت خاصی برای شب‌های قدر نداریم.
شعار سال: وزیر کشور درباره حضور دانش‌آموزان در مدارس گفت: با توجه به افت تحصیلی دانش آموزان، مساله افزایش مدت تحصیلی مطرح است که باید بررسی‌های لازم از سوی متخصصان آموزش و پرورش انجام شود تا در صورت نیاز، ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا درباره آن تصمیم‌گیری کند.

این درحالی است که محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش چهاردهم فروردین امسال گفته بود احتمالا نیاز به افزایش طول سال تحصیلی نباشد.

پیش از این رئیس جمهور گفته بود که والدین دانش آموزان و دانشجویان به دلیل افت تحصیلی و کافی نبودن آموزش مجازی آن‌ها پیگیر بازگشایی مراکز آموزشی بودند.

به گفته احمد وحیدی عزیزانی که واکسن زده‌اند و سطح ایمنی خوبی دارند در این مراسمات شرکت کرده و اگر واکسن نزده‌اند نسبت به زدن واکسن اقدام کنند تا اجتماعات با ایمنی کامل برگزار شود.

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، ملاک برگزاری مراسم شب‌های قدر، مصوبات قبلی ستاد کروناست.

اردیبهشت پارسال نیز علیرضا رئیسی، سخنگوی سابق ستاد کرونا گفت که این ستاد مصوب کرده که مراسم شب‌های قدر و نماز عید فطر در شهر‌های زرد و آبی با رعایت پروتکل مراسم برگزار شود.

وزیر کشور همچنین با اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بر تزریق دُز سوم کرونا گفت که سامانه ایران من براساس تزریق دُز سوم ارائه خدمات خواهد داد.

بر همین اساس افرادی که بیش از سه ماه از زمان تزریق دُز دوم واکسن آن‌ها گذشته است، باید برای تزریق دُز سوم اقدام کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۱۰۹۷۰۳، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
0
0
مدرسه ها که حضوری شده و تجمعات هم که برگزار میشه دیگه چرا باید منتظر تصمیمات ستاد مدیریت کرونا باشیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین