پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۷۱۰
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
در شبکه‌های اجتماعی نامه‌ای منتشر شد که نشان می‌دهد مدیر کل فعلی آموزش و پرورش خوزستان برای تأسیس مدرسه غیرانتفاعی به خودش نامه زده و موافقت اولیه را هم انجام داده است.
شعار سال: کوروش مودت مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: درخواست مجوز راه‌اندازی مدرسه غیرانتفاعی کاملاً طبیعی بوده و همه فرهنگیان ممکن است متقاضی راه‌اندازی مدرسه یا آموزشگاهی باشند.

او می‌گوید: این فقط یک برگه است و ما کار خلاف قانونی را انجام نداده‌ایم بنده مانند بقیه همکاران فرهنگی فعلاً درخواست داده‌ام که بعد‌ها می‌خواهم در ایام بازنشستگی از آن استفاده کنم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: چنانچه مجوز راه‌اندازی مدرسه تصویب شد و موفق به جذب دانش‌آموز شدیم هر دو سال این مجوز باید تمدید و از حراست استعلام شود.

به گفته او درخواست‌ها پس از ارسال به شورای نظارت استان بررسی و مصوب می‌شود و هرگاه این نامه در شورای نظارت مصوب شود به متقاضی اعلام می‌کنیم که کار‌های مربوط به استعلام، سوءپیشینه، استعلام حراست، تکمیل مدارک و... را انجام دهد و بعد از آن برگه‌ای به آن داده می‌شود که مثلاً در فلان منطقه با مجوز راه‌اندازی مدرسه شما موافقت شده است.

مودت می‌گوید: بنده رئیس شورای نظارت استان (متشکل نماینده مجلس، معاون آموزشی، امور حقوقی، مسئول امور مشارکت‌ها، دو نفر از مؤسسین، دو نفر از نمایندگان مؤسسین، و...) هستم و تمام این نامه‌ها باید زیر نظر شخص مدیرکل باشند و درصورتی‌که مدیرکل در منطقه حضور نداشته باشد جانشین مدیرکل اجازه امضای آن‌ها را دارد.

این مقام مسئول گفت: حوزه مشارکت‌های مردمی مانند هیئت تخلفات، حراست، حقوقی، بانوان، و... زیر نظر مدیرکل است و هر نامه‌ای که بخواهد از این حوزه بیرون برود زیر نظر مدیرکل است و باید با مجوز بنده باشد بر همین اساس درخواست مجوز آموزشگاه را برای بعد از بازنشستگی خودم دادم.
 
مگر تاسیس مدارس غیرانتفاعی توسط مدیران آموزش و پرورش ممنوع نشده بود؟ ماجرای نامه به خود در خوزستان!
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۱۱۰۴۳۴، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین