پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۱۱۴
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
مسلمان نیست مدیر تخصصی در سازمان بازرسی کل کشور اگر به پرونده سازمان تعاون روستایی و سه بحث خرید میوه‌های شب عید و تنظیم بازاری، بحث خرما و بحث زعفران، ورود قانونی صورت نگیرد. پرونده‌هایی که شائبه ۱۲۰۰ میلیارد تومان حاشیه را با خود به همراه دارد و صدا‌هایی از تبانی در خصوص آن به درست یا غلط شنیده می‌شود. آقای اژه‌ای سازمان بازرسی کل کشور در خصوص این پرونده چکار کرده است. در صورت دستور مستقیم حضرتعالی اسناد در اختیار و گواهی اظهارات مطلعین تسلیم خواهد شد. تاکید می‌کنیم که در شرایطی که کشور دچار چنین حدی از مشکلات اقتصادی است، چنانچه رسیدگی قانونی و قضایی این پرونده مورد کم توجهی قرار گیرد، از دیدگاه ما مسئول مربوطه نمی‌تواند مسلمان واقعی باشد. معاون وزیری در همین وزارتخانه مدعی بود که در صورت به فروش نرفتن، با قیمت بالاتر اقدام به صادرات مجدد می‌کنند؟ چه شد وعده‌ها! از وعده متخصص پنداری جناب وزیر گرفته تا ده‌ها نمونه از این وعده‌های کشکی؟ حجت شرعی، عقلی، تخصصی و اخلاقی بر ما تمام است. مسلما مدیران عزیز وزارت جهادکشاورزی هم معنای این گفتار را خوب می‌فهمند.
شعار سال: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در اقدامی عجیب اقدام به انتشار آگهی مزایده میوه‌های یخ زده تنظیم بازار کرد.

با توجه به کیفیت پایین این میوه‌ها تنها موارد مصرف این محصولات میتواند در چرخه خوراک دام و یا تولید کنسانتره قرار گیرد از این رو سازمان تعاون روستایی باید این میوه‌های مازاد را به جای چرخه مصرف در سبد خانوار، در چرخه مصرف دامی و یا کنتسانتره قرار دهد.

از ادعای صادرات مجدد میوه‌های تنظیم بازاری تا مزایده میوه‌های بادکرده و بعضا گندیده!

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از گیل خبر، تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۷۸۹۶۶، gilkhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین