پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۹۸۳
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
داستان خرید میوه‌های تنظیم بازاری و قیمت‌های نجومی خرید در کنار ده‌ها حاشیه پاسخ داده نشده کم بود، حالا خبر از گندیدن و خراب شدن تدریجی میوه‌های تنظیم بازاری به گوش می‌رسد. میوه‌هایی که اصلا نباید توسط دولت خریداری می‌شد. در این بین تکلیف سازمان بازرسی کل کشور و کمیسیون کشاورزی مجلس با این مسئله هم به هیچ وجه مشخص نیست. چرا باید شاهد سکوت باشیم و با صد تاسف، پاک کردن خبر از روی سایت برخی از رسانه‌ها؟ اما عزیزان رسانه‌ای ما گویا یادشان رفته است که از روی کانال تلگرامی خودشان، خبر را حذف کنند! انتظار ما از رسانه‌های معظم و مستقل، بیش از این است.

شعار سال: مزرعه سبز در کانال تلگرامی خود نوشته است که میوه طرح تنظیم بازار که قرار بود برای مردم فراوانی و ارزانی را در ایام پایانی سال فراهم کند، اکنون در سردخانه‌ها در حال گندیدن است؛ در حالی که کمیسیون کشاورزی مجلس در آرامش به سر می‌برد.

سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به عنوان متولی تامین و توزیع‌کننده سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار، ایام پایانی سال ۱۴۰۰ و نوروز ۱۴۰۱ با خطا‌های سهوی یا عمدی بی‌شماری که در اجرای این طرح داشت در اصل به افکار عمومی و بیت‌المال خسارت وارد کرد.


حال خبر می‌رسد که این میوه‌ها در انبار‌ها و سردخانه‌ها در حال گندیدن و خراب شدن تدریجی و از دست دادن کیفیت هستند. سازمان بازرسی چرا شفافیت در بررسی موضوع نشان نمی‌دهد؟ کمیسیون کشاورزی مجلس چرا ساکت است؟ دیوان محاسبات چرا پاسخ طلبی گزارشات سال ۱۴۰۰ با تاکید بر این موضوع از سازمان تعاون روستایی را نمی‌کند؟

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین