پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۶۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت:ایجاد گرمخانه در خرم آباد برای افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب ضروری است.
شعار سال: علی جهانی در دیدار معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی لرستان، نیروی انتظامی را یاوران صدیق نظام و انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز مدیون تلاش‌های همه نیرو‌های نظامی و انتظامی در کشور است.

وی ادامه داد: اقدامات ارزشمند و فعالیت‌های صادقانه و ثمربخش نیروی انتظامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و کنترل بلای خانمان سوز اعتیاد شایان تجلیل و تقدیر است.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در خصوص پیگیری‌های وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای رفع فقر مطلق در جامعه گفت: در لرستان با همکاری دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌شود تا با شناسایی و ورود اطلاعات خانواده‌های نیازمند واقعی، در جهت رفع مشکلات معیشتی آن‌ها اقدام کنیم.

وی ادامه داد: با همراهی و همدلی و همت ملی، باید آن وضعیت مطلوبی که برای مردم مد نظر ریاست جمهوری و مقام عالی وزارت است با جدیت دنبال شود.

جهانی در ادامه توجه به اهمیت اسکان کارتن خواب‌های سطح شهر خرم آباد را ضروری دانست و تصریح کرد: ایجاد یک گرمخانه برای افرادی بی خانمان و کارتن خواب در سطح شهرستان لازم و ضروری است و این مهم باید با همکاری شهرداری اتفاق بیفتند.

در ابتدای این دیدار ایرج نظری معاون هماهنک کننده فرماندهی نیروی انتظامی استان لرستان گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و امنیت اقتصادی را برای کشور و استان فراهم می‌کنند و ما به عنوان مسئولان باید قدردان زحمات اقشاری باشیم که برای ملت چرخه اقتصادی و رونق تولید را به حرکت در می‌آورند.

در پایان این دیدار معاون هماهنگ کننده و معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی با اهدای لوح تقدیری از علی جهانی سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تجلیل کردند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۲۶۳۳۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین