پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
رییس دانشگاه کردستان گفت: تاکنون این دانشگاه ۹ تفاهم نامه با دانشگاه های خارجی منعقد کرده است.

شعارسال: فردین اخلاقیان ظهر امروز در نشست هیئت رییسه دانشگاه کردستان که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزارشد، گفت: آموزش عالی در کشور ما بعد از انقلاب پیشرفت های فراوانی کرده است و کسب مقام های نخست در انتشار مقالات علمی در منطقه گواهی بر این مدعاست.

وی یکی از سیاست های دانشگاه را کیفی سازی و حرکت به سوی کارآفرینی خواند و عنوان کرد: از انجا که وجود دانشگاه های باکیفیت از ارکان توسعه جامعه محسوب می شوند لذا ما هم باید به این سمت و سو حرکت کنیم.

وی دیپلماسی علمی را یکی از سیاست های وزارت علوم ذکر کرد و افزود: دانشگاه کردستان کاندیدای ارتباط با دانشگاه های شمال عراق است و در این راستا هماهنگی های خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به وجود تعداد هشت دانشکده در این دانشگاه، افزود: ۱۷۱ رشته در مقاطع تحصیلی دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی در این دانشگاه وجود دارد.

وی نسبت دانشجو به استاد در این دانشگاه را ۲۹ به یک خواند و افزود: امسال ۲ هزار و ۸۲۲ دانشجو در این دانشگاه جذب شدند.

اخلاقیان عنوان کرد: تا کنون ۹ تفاهم نامه با دانشگاه های خارجی ازجمله تعدادی دانشگاه اروپایی، ژاپن و اقلیم کردستان عراق منعقد کرده ایم.

وی به پروژه های ملی در دست مطالعه و احداث در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: احداث دانشکده منابع طبیعی، خوابگاه دانشجویی، دانشکده منابع طبیعی و کشاورزی سقز، دانشکده صنایع و معادن قروه و احداث سالن ورزشی از جمله پروژه های در دست مطالعه و ساخت دانشگاه کردستان در سال جاری است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 29 آبان 1395، کدمطلب: 3828652 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
0
0
تفاهم نامه مهم نیست، عملکرد مهم است. چرا دانشگاه گزارشی از عملکرد تفاهم نامه ها نمی دهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین