پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۳۷۷۶۷۳
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
درستکار آدم چندان پیچیده و لایه دار نبوده و هنوز از دیدگاه ما آدم سالمی بوده و اهل معنویت (فرا روندگی از خود) و عرفان. اما خوب، گاهی حرف‌هایی می‌زند که جای، اما و اگر بسیار دارد. گیر دادن به بوی دهان راننده تاکسی، مصداق مناسبی برای جا اندازی بحث برای مخاطب نمی‌تواند باشد. بوی دهان بسیاری از شهروندان نه بخاطر مسواک نزدن است و نه بخاطر کم توجهی. عاملی جز فقر ندارد و سو تغذیه. فقری که عملکرد نامناسب برخی از مجموعه‌های اقتصادی، مسلما در تشدید آن نقش داشته است.
شعار سال: راننده تاکسی که مدام از عالم و آدم بد گویی میکند، ولی یک خوشبو کننده ساده و یا حتی یک مسواک بر دندان‌های مبارک نمیزند مشت نمونه خرواری از فراموشی خود و پرداختن به دیگران است که ما امروز دچار آن هستیم.

علی درستکار مجری دیروز صدا و سیما و مدیر کل امروز روابط عمومی بانک آینده که بعد از انتصابش در ۲/۵ سال قبل تا به امروز به مثابه روابط خصوصی عمل کرده و نسبت به حاشیه‌های متعدد این بانک، مدیر عامل و مالکش سکوت کرده، در این روز‌ها دوباره خود را به مرادش دوربین رسانده و در کلیپ‌های متعدد شروع به نصیحت انسان‌های بی دین و ایمان کرده است!

جناب درست کار! برنامه این شب‌ها تمام شد و شما بجای حرف زدن در رابطه با اموری که تعهدی نسبت به آن ندارید به پاسخگویی در زمینه اوضاع درب و داغون بانک آینده بپردازید که بعد از دریافت آن حقوق خوب باید در مقابل مردم، مشتریان، و سهامداران پاسخ گو باشید.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اقتصاد سالم
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین