پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۷۱۳۳۸
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
شرکتی خصوصی محسوب می‌شود. وفق قانون می‌تواند در چارچوب قانون تجارب، قوانین بانکی و بانکداری و مواردی همانند فعالیت کند. اما اثرات زیان‌های تجمعی آن بزودی بر اقتصاد ملی فشار خواهد آورد. متاسفانه کسی هم آمادگی در دست گرفتن چاقو و جراحی منجر به بهبود را ندارد. زیان بانک آینده با ضریب نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد تومان در سال، در حال افزایش است. آقای رئیس کل بانک مرکزی، از امروز به شما هشدار رسمی داده می‌شود. در صورت وقوع هرگونه رخداد نامناسبی، مسلما شما هم بدلیل قصور و اهمال، مقصر خواهید بود.
شعار سال: دست‌ودل‌بازی‌های بی‌حساب‌وکتاب بانک آینده و افشای تخلفات گسترده مدیران این بانک در پرداخت تسهیلات کلان به شرکت‌های زیرمجموعه خود، موجب شد در آذرماه سال ۱۳۹۸ و با تصمیم بانک مرکزی (در زمان صدارت عبدالناصر همتی) همه اعضای هیئت‌مدیره این بانک برکنار و هیئت‌مدیره جدید از سوی بانک مرکزی تعیین شدند. امید می‌رفت که شاهد بهبود وضعیت این بانک باشیم. اما داستان به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

تحمیل زیان بانک آینده بر آینده کشور تا کی؟
زمانی‌که عبدالناصر همتی با انتخاب مستقیم هیئت‌مدیره این بانک، مدیریت آن را به‌نوعی تحویل گرفت، رقم زیان انباشته بانک حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان بوده که این میزان با رشد ۳۸۲ درصدی حالا به ۸۱ هزار و ۹۵۵ میلیارد تومان رسیده است. به عبارتی زیان انباشته این بانک در دوره چند ساله، ۴/۸ برابر شده است.

شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی نود اقتصادی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین