پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۸۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
در پی انتشار ویدیویی از درگیری میان ماموران و یک زن مقابل خودروی پلیس، فرمانده انتظامی پایتخت دستور پیگیری صادر کرد.
شعار سال: درپی انتشار ویدیویی در فضای مجازی که در جریان آن درگیری رخ داده میان یک زن و ماموران پلیس به نمایش درآمده بود، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از پیگیری ویژه این موضوع با دستور فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد.

در توضیحات این مرکز که به عنوان اولین واکنش به این ویدیو منتشر شده، آمده است: «سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت، دستورات لازم را در خصوص پیگیری ویژه حادثه دستگیری خانمی را که در منطقه سد لتیان توسط گشت خودرویی پلیس پیشگیری دستگیر و تصاویری از آن منتشر شده صادر کرد.»

گفتنی است که از روز گذشته ویدیویی از دستگیری یک زن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که در آن نحوه مواجهه پلیس با این زن بحث برانگیز شده بود.
واکنش پلیس به ویدیوی درگیری میان یک زن و پلیس
پرویز پرستویی در واکنش به فیلم دستگیری یک زن در حوالی سد لتیان با برخوردی بسیار تند، در صفحه اینستاگرامش نوشت:

در حیرتم! البته این اولین بار نیست که بعضی از افراد پلیس باعث خدشه‌دار شدن چهره‌های زحمتکش نیروی انتظامی می‌شوند. دو روز است این کلیپ را در دنیای مجازی می‌بینم.

هر چه فکر می‌کنم متوجه نمی‌شوم این چه رفتار ناشایستی است با یک خانم، آن هم در ملاء‌عام؟ این خانم مرتکب هر جرمی هم که شده باشد به لحاظ قانون و شرع شایسته چنین رفتاری نیست.

امیدوارم اول خود این افراد که اشتبا‌ها لباس مقدس پلیس را به تن کرده‌اند مجازات شوند تا این خانم، اگر جرمی مرتکب شده است. آن هم در مراجع قضایی نه در جاده و خیابان...
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار:۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۰۱۰۲۱۷۰۲۴، www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین