پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۰۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
جنگنده های ترکیه با مشارکت پهپادهای آمریکا شهرک شیخ ناصر واقع در استان حلب را بمباران کردند که در جریان آن 7 غیر نظامی کشته و 10 نفر دیگر زخمی شدند.

شعار سال:

جنگنده های ترکیه با مشارکت پهپادهای آمریکا شهرک شیخ ناصر واقع در استان حلب را بمباران کردند که در جریان آن 7 غیر نظامی کشته و 10 نفر دیگر زخمی شدند.

به‌نقل از فارس، جنگنده‌های ترکیه مناطقی را در شهرک شیخ ناصر واقع در شمال شرق شهر الباب استان حلب بمباران کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش کرد: «در جریان این حملات که پهپادهای آمریکا نیز مشارکت داشتند، منازل غیر نظامیان در شیخ ناصر بمباران شد که به‌دنبال آن 7 غیرنظامی کشته و 10 نفر دیگر زخمی شدند.

جنگنده‌های ترکیه در اواسط ماه گذشته میلادی روستاها و شهرک‌های حساجک، وردیه، حسیه، غول سروج، سد الشهباء، احرص و أم حوش واقع در حومه شمالی حلب را هدف قرار دادند که در جریان آن بیش از 150 غیر نظامی جان خود را از دست دادند.

در همین راستا، جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا در جریان حمله به روستای صالحیه واقع در حومه شمالی رقه بیش از 10 غیر نظامی سوری را کشتند.

منابع محلی درباره جزئیات این کشتار اعلام کردند که جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش کارگاه ریسندگی در روستای صالحیه را هدف قرار دادند که به‌دنبال آن 3 کارگر و 7 نفر از اهالی روستا کشته شدند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 2 آذر 95 ، کدخبر161264: ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین