پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۷۸۲۷۸
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
معاون اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان با بیان اینکه محموله بزرگ مرغ در گمرک شهید رجایی در آستانه متروکه شدن قرار گرفته بود، گفت: این محموله شامل ۸۰۰ کانتینر و ۲۹۰۰ تن مرغ می‌شد که دستور ترخیص فوری صادر شد.
شعار سال: علی فیروزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در رابطه با تامین کالا‌های اساسی از جمله تامین مرغ مصرفی اظهار داشت: تنظیم بازار و تامین کالا‌های مورد نیاز و اساسی در دستور کار مدیران و دستگاه‌های ذیربط قرار دارد و بازار استان به صورت مداوم رصد می‌شود.

وی افزود: اگر در زمانی شاهد کمبود یکی از اقلام اساسی باشیم به سرعت تلاش خواهیم کرد میزان کالای مورد نیاز برای رفع مشکل بازار را تامین کنیم.

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری هرمزگان گفت: یکی دیگر از اقدامات مهم در راستای تامین نیاز بازار و البته ذخیره اقلام اساسی، رصد گمرکات و توجه به ترخیص فوری کالا‌های اساسی است تا هم استان و هم کشور با مشکلی در این زمینه روبرو نشود.

وی تصریح کرد: در همین زمینه با آگاهی از یک محموله بزرگ مرغ که در گمرک شهید رجایی در آستانه متروکه شدن قرار گرفته و در آستانه قرار گرفتن در لیست اموال تملیکی بود این امر سریعا در دستور کار پیگیری نهاد‌های مختلف اجرایی و نظارتی استان قرار گرفت و با دستور استاندار هرمزگان از متروکه شدن این محموله جلوگیری شد.

فیروزی در خصوص حجم این محموله گفت: این محموله شامل ۸۰۰ کانتینر بود که شامل ۲۹۰۰ تن مرغ می‌شد که تاکنون ۲۰۰ کانتینر آن با دستور فوری استاندار هرمزگان درحال ترخیص شدن است و تلاش برای ترخیص سایر کانتینر‌ها نیز ادامه دارد.

وی افزود: این محموله می‌تواند ذخیره مناسبی برای مرغ استان و حتی کشور باشد که در شرایط آزادسازی قیمت‌ها و هدفمند کردن یارانه‌ها می‌تواند به شرایط بازار و تامین نیاز مردم کمک کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۷۱۲۰۴۳، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین