پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۴۴۸
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
«احمدرضا جلالی» بیش از ۵۰ ملاقات با ماموران موساد داشته و اطلاعات کامل (محل کار، تردد و منزل) دانشمندان نخبه کشور را در اختیار آنان گذاشته است. او ماموریت داشته تا افرادی که به پروژه‌های خاص دسترسی داشتند را شناسایی کرده و به موساد معرفی کند.
شعار سال: «احمدرضا جلالی» یکی از مهم‌ترین ماموران اطلاعاتی موساد است که توسط ایران دستگیر شده است.

جلالی پس از کار با وزارت دفاع، در یک سفر علمی پژوهشی به سوئد رفته و در آن‌جا ماموران موساد با او ارتباط برقرار کرده و در ازای دریافت اطلاعات به او مبالغ متعدد پرداخت کرده‌اند و وعده دریافت تابعیت اروپایی را داده‌اند.

او ماموریت داشته تا افرادی که به پروژه‌های خاص دسترسی داشتند را شناسایی کرده و به موساد معرفی کند.

«احمدرضا جلالی» بیش از ۵۰ ملاقات با ماموران موساد داشته و اطلاعات کامل (محل کار، تردد و منزل) دانشمندان نخبه کشور را در اختیار آنان گذاشته است.

پس از بازداشت جلالی در ایران دولت سوئد با درخواست رژیم صهیونیستی، به او اقامت دائم و تابعیت سوئدی داده تا با تحت فشار قراردادنِ ایران، «جلالی» را از اعدام نجات دهد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری فردانیوز، تاریخ انتشار:۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۱۴۸۲۱۶، www.fardanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین