پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۴۵۵
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
عضو کمیسیون حقوق و قضائی مجلس درباره میزان پرونده‌های موجود در قوه قضائیه گفت: هر ساله بالغ بر ۲۰ میلیون پرونده در دستگاه قضایی بررسی می‌شود که عمده مشکل این پرونده‌ها متوجه مسئولان است و زمینه این اختلافات و شکایات را مسئولان فراهم می‌کنند.
شعار سال: حجت الاسلام شیخ مهدی باقری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد قوه قضاییه و دادگستری، گفت: هر ساله بالغ بر ۲۰ میلیون پرونده در دستگاه قضایی بررسی می‌شود که عمده مشکل این پرونده‌ها متوجه مسئولان است و زمینه این اختلافات و شکایات را مسئولان فراهم می‌کنند، به طور مثال در پرونده تصادفات، عمده مشکل ناشی از کیفیت نامطلوب خودرو و وضعیت نامناسب جاده‌ها است.

حجت‌الاسلام مهدی باقری در رابطه با عدالت محوری گفت: نوک تیز پیکان عدالت باید به سمت مسئولان باشد. برخی مدیران اجرایی دستگاه‌ها از سر تنبلی و سستی، رفتاری دارند که باعث مشکلات می‌شود.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، بیان کرد: در این بیانیه همه باید کمک کنند طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید بررسی شود که در پایان چهل سال دوم انقلاب اسلامی کشور چگونه تحویل نسل بعد داده می‌شود و نباید به گونه‌ای باشد که این سیاست‌ها ابلاغ بشود، اما عمل نشود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۲۳۴۰، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین