پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۴۷۱
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
هرچند امید چندانی به توانمندی دستگاه دیپلماسی کشور و فعالیت پیشنگرانه در آن بدلیل سیاست زدگی بالای آن نداریم. اما منافع ملی ما را ملزم به صدور هشدار در خصوص بیماری پوتین و سناریو سازی‌های احتمالی برای دوران پساپوتین در روسیه می‌کند. نگاه به این بیماری احتمالی نباید در قالب خبر و رویداد مورد توجه قرار گیرد و بر اساس اهمیت خود، الزاما باید در قالب سناریوسازی‌های اتاق فکر بدان نگریست.
شعار سال: در جدیدترین ویدیویی که از رسانه دولتی روسیه پخش شد، گرفتن میز با دو دست توسط «ولادیمیر پوتین» توجهات را به خود جلب نمود.

در پی حواشی اخیر در مورد وضعیت سلامت پوتین، یک رسانه خبری پرمخاطب در تلگرام، مدعی شده که او چند روز پیش تحت عمل جراحی در ناحیه شکم قرار گرفته، این رسانه، ویدیوی اخیر «پوتین» را هم جعلی و استفاده از تکنولوژی «دیپ فیک» خوانده بود.

رسانه «جنرال سی‌وی‌آر» امروز هم با استناد به ویدیوی ملاقات و جلسه پوتین با «سرگئی چموزوف»، به حالت دست‌های این چهره سیاسی اشاره کرده و مدعی شده پوتین در تمام طول جلسه با تکیه بر میز، خود را نگه داشته است.

عجیب اینجاست که دقایقی پیش برخی از حساب‌های کاربری در توئیتر، اسنادی در خصوص ابتلای پوتین به سرطان خون را منتشر کرده‌اند.
 
جدی شدن سناریو‌های مربوط به بیماری سرطان پوتین و ضرورت تحلیل‌های پساپوتین برای روسیه
 
 
 
جدی شدن سناریو‌های مربوط به بیماری سرطان پوتین و ضرورت تحلیل‌های پساپوتین برای روسیه
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ انتشار:۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۵۵۲۳۶۵، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین