پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۴۷۸
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون اجتماعی گفت: اعتراضات در خصوص گرانی و معیشتی در چند شهرستان بوده که این خواسته‌ی مردم، خواسته‌ی به حق و منطقی است. مسئولان اجرایی و نظارتی کشور وعده‌هایی داده‌اند که نیاز به اقدامات قاطع‌تر و جدی‌تری است تا این خواسته مردم برآورده شود و ما به عنوان نماینده مردم این مطلب را در مرکز و استان دنبال میکنیم.
شعار سال: در پی حذف ارز ترجیحی و افزایش ناگهانی قیمت کالا‌های اساسی طی دو هفته اخیر در برخی شهر‌های خوزستان اعتراضات چند باره‌ی معیشتی مردم را شاهد بودیم و گاهی نیز با قطعی اینترنت روبرو بودیم.

در این‌باره سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس گفت: در استان خوزستان ما مشکلاتی را از قبل داشتیم؛ در مسأله اخیر نیز مسئولان امر در تامین کالا‌های اساسی وظایف خود را انجام دادند. در خصوص اقدامات نظارتی نیز کار‌های خوبی صورت گرفته است؛ مخصوصا اینکه استان خوزستان مرز‌های خشکی و آبی هم داردکه در احتکار و قاچاق بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. قطعا در این ایام توجه به این نکات ضروری است و در راستای حل آن‌ها کار‌هایی از سوی واحد‌های نظارتی، انتظامی و قضایی صورت گرفته.

وی افزود: خواسته‌ی جدی نمایندگان مجلس این است که برای اجرای طرح بزرگی که قطعا عوارضی هم خواهد داشت باید تمهیدات و ساز و کار لازم صورت بگیرد تا از فشار به مردم جلوگیری شود و دولت هم بتواند این اقدام را به خوبی طی کند.

مسئولان اجرایی و نظارتی کشور وعده‌هایی داده‌اند که نیاز به اقدامات قاطع‌تر و جدی‌تری است

وی در باب اعتراضات مردمی در چند شهرستان اهواز گفت: اعتراضات در خصوص گرانی و معیشتی در چند شهرستان بوده که این خواسته‌ی مردم، خواسته‌ی به حق و منطقی است. مسئولان اجرایی و نظارتی کشور وعده‌هایی داده‌اند که نیاز به اقدامات قاطع‌تر و جدی‌تری است تا این خواسته مردم برآورده شود و ما به عنوان نماینده مردم این مطلب را در مرکز و استان دنبال میکنیم.

وقتی نظام در جا‌های دیگر توانست عقبه‌های خطرناک و مشکل‌داری را طی کند و پشت سر بگذارد این عقبه هم با کمک مردم پشت سر میگذارد

حسینی ادامه داد: قطعا ما در حال طی کردن مسیر ناهمواری‌ها و مشکلات هستیم. امیدواریم تمام قوا و مسئولان امر بتوانند با کمک مردم در مسیر و جلوگیری از فشار‌های جانبی به اقتصاد مردم به ویژه در بازار جلوگیری کنند. وقتی نظام در جا‌های دیگر توانست عقبه‌های خطرناک و مشکل‌داری را طی کند و پشت سر بگذارد، این عقبه هم با کمک مردم پشت سر می‌گذارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از جماران، تاریخ انتشار:۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۵۵۲۳۸۶، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین