پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۴۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه دولت سیزدهم عزم راسخی برای احیای دریاچه ارومیه دارد گفت:یک کمیته حقیقت باب تشکیل شده تا هرگونه قصوری در زمینه تلفات رخ داده در بحث احیای دریاچه ارومیه را بررسی کند.
شعار سال: علی سلاجقه در حاشیه بازدید از مرکز آینده پژوهی دریاچه ارومیه در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: در بحث نرم افزاری احیای دریاچه ارومیه طرح جامعی توسط ستاد احیا آماده سازی شده که در قالب آن مواردی مانند طرح تغییر الگوی کشت و معیشت‌های جایگزین پیگیری می‌شود.

سلاجقه افزود: رهاسازی جریان آب و بحث ۴۰ درصدی کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی از مباحثی است که برای تخصیص حق آبه دریاچه ارومیه ضروریست، ولی کاملا محقق نشده است.

وی با بیان اینکه در هر جایی تعهدات عمل نشده‌ای در زمینه احیای دریاچه ارومیه وجود داشته باشد دولت وارد عمل می‌شود گفت: در فاز دوم احیای دریاچه نیز به صورت جدی این موضوع پیگیری می‌شود تا دریاچه به تراز اکولوژیک خود برسد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور تاکید کرد: عملیات تونل انتقال آب در مراحل نهایی بوده و ۹۸ درصد کار سد نیز به اتمام رسیده و امید است تا شهریور ماه این طرح افتتاح شود.

سلاجقه با اشاره به موضوع توله‌های یوز «ایران» افزود: یک دامپزشک اندونزیایی در حال ورود به کشور است تا در این راستا از توله یوز‌های ایران مراقبت کنند.

وی ادامه داد: در بحث‌های حیات وحش اولین آمبولانس حیات وحش در کشور تحویل محیط زیست استان بوشهر داده شده است و باید سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه این اقدامات مجهز شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشوربا بیان اینکه دولت سیزدهم عزم راسخی برای احیای دریاچه ارومیه دارد گفت:یک کمیته حقیقت باب تشکیل شده تا هرگونه قصوری در زمینه تلفات رخ داده در بحث احیای دریاچه ارومیه را بررسی کند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۳۳۱۱۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
دریاچه ارومیه که از دست رفت الان این کمیته تحقیق برای چی هست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین