پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۱۸۸
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
علم الهدی امام جمعه محترم مشهد در نماز جمعه مدعی شده اند که افراد عدالت خواهی فکر می‌کنند با ایستادن در مقابل ولایت در حال پیمودن راه امام هستند. باید خدمت ایشان عرض شود که برداشتی بشدت اشتباه دارند. عدالتخواهان به هیچ وجه مقابل نظام نیستند آقای علم الهدی.عدالت خواهان ریشه های برخی از انحرافات و مشکلات را شناسایی نموده و قصد حفاظت از ولایت در گام دوم انقلاب و پاکسازی جریان نفاق و نفوذ را دارند. این جریان پاکسازی به مذاق منتفعین از انقلاب ، منافقین و چند چهره ها ، نفوذی ها و حتی برخی از متعصبین ، خوش نخواهد آمد.
شعار سال: امام جمعه مشهد گفت: جریان استکباری غرب نمی‌تواند در مقابل انقلاب اسلامی ایران کاری از پیش ببرد و به همین دلیل همه دستگاه‌های هنری خود را برای براندازی اسلام به میدان آورده اند تا با این دین بجنگند.

حجت الاسلام سید‌احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد اظهار داشت: جشنواره کن مظهر اسلام‌ستیزی شده و چند عنکبوت سیاه فرهنگی به نام ایرانی بودن بر ضد بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و اهل بیت علیهم السلام در حال مبارزه کردن هستند.

وی با اشاره به ساخت فیلم ضد‌اسلامی عنکبوت مقدس و نمایش آن در جشنواره سینمایی کن گفت: جریان استکباری غرب نمی‌تواند در مقابل انقلاب اسلامی ایران کاری از پیش ببرد و به همین دلیل همه دستگاه‌های هنری خود را برای براندازی اسلام به میدان آورده اند تا با این دین بجنگند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: امروز عده‌ای با اسلام دشمنی می‌کنند و این در حالی است که برخی که خود را بر مدار ولایت اهل بیت علیهم السلام می‌دانند با شنیدن چنین توهینی سکوت می‌کنند و عکس العملی نشان نمی‌دهند و این نشان می‌دهد در کنار دشمن شناسی باید امام شناسی هم وجود داشته باشد تا دشمنی که در لباس دوست قرار دارد شناخته شود.

علم‌الهدی با اشاره به ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: سی و چند سال از رحلت امام خمینی (ره) گذشته است و این داغ، فراموش شدنی نیست و یکی از مصادیق جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید داشتند بیان روش و راه امام راحل است، زیرا اکنون اگر واقعیت امام به درستی تبیین نشود راه و روش این شخصیت بزرگوار از سوی جریان‌های داخل و خارج تحریف می‌شود.

وی افزود: افرادی که روزگاری به گفته رهبر معظم انقلاب سوپر انقلابی بودند و اکنون خسته شده اند و رفتار کنونی خود را به امام نسبت می‌دهند و یا افراد عدالت خواهی که فکر می‌کنند با ایستادن در مقابل ولایت در حال پیمودن راه امام هستند از این جمله اند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: از زمان غیبت کبری امام زمان (عج) تا شکل گیری انقلاب اسلامی بزرگانی از علمای دین موضوع ولایت فقیه را فقط تدریس و بیان می‌کردند، ولی امام خمینی (ره) آن را در ماهیت انقلاب اسلامی پیاده سازی کرد و این در حالی بود که امام در روزگاری ظاهر شد که در جهان ۲ نظام سوسیال امپریالیسم و لیبرال امپریالیسم، تمام جهان را در بر گرفته بود و این ۲ جریان، جریان سیاست منهای دین و خدا و حذف دین از زندگی را گسترش می‌داد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: انقلاب امام، معادلات سیاسی جهان را بر هم زد و موجب ترویج خداباوری و معادباوری شد و اکنون شاهد گسترش اسلام در جهان هستیم، زیرا امام خمینی تحول ساز بود و اکنون شاهد اسلام خواهی در دنیا هستیم.

علم الهدی خاطرنشان کرد: نقش امام خمینی در آشنایی جهان با آموزه‌های اهل بیت علیهم السلام و دین از ایجاد انقلاب اسلامی ایران مهم‌تر است و استکبار جهانی آن را بر نمی‌تابد و می‌خواهد برای از بین بردن انقلاب، دین اسلام را از میان بردارد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار:۱۳ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۷۹۳۸۴، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین