پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
خانواده‏ هاى معظم شهدا و جانبازان عزيز ارزنده‏ ترين يادگاري هاى دوران حماسه‏ ى دفاع مقدس هستند. مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی)
شعارسال: در این نامه آمده است :

بنام خدا

خانواده‏ هاى معظم شهدا و جانبازان عزيز ارزنده‏ ترين يادگاريهاى دوران حماسه‏ دفاع مقدس هستند. مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی)

* مجمع محترم نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی

با سلام و آرزوی سلامتی و دعای خیر برای شما و تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ابتدا خدمت تان عرض کنیم شما بعنوان نماینده استانی که آغاز و پایان جنگ تحمیلی در آن بوده به عنوان نماینده مردم در پیشگاه خداوند مدیون هستید و باید پاسخگو باشید ؛

جبهه جانبازان انقلاب اسلامی به عنوان تشکلی فراگیر متشکل از نخبگان و فعالان فرهنگی و سیاسی سراسرکشور، که همگی مفتخر به افتخار جانبازی در راه آرمان های مقدس انقلاب اسلامی هستند به استحضار شما می رساند: تقویم را که ورق بزنیم، روزی به نام سلاح‌های شیمیایی و میکروبی به ثبت رسیده که یادآور روزهای تلخی ازجنگ تحمیلی عراق علیه ایران است.

این روز یادآور ایامی است که رژیم بعثی عراق در پاسخ به حملات رزمندگان اسلام و به دلیل شکست‌های سنگینی که از رزمندگان متحمل شدند، در عملیات‌های ناجوانمردانه اقدام به استفاده ازسلاح غیرانسانی کردند.در این عملیات‌ها که بمباران شیمیایی از سوی رژیم عراق بر سر ملت مظلوم و بی‌گناه ایران خصوصا مردم مرزدار استان کرمانشاه انجام شد،

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواد ارجاعی لایحه تنظیم برخی احکام قوانین برنامه‌های پنجساله توسعه جمهوری اسلامی ایران را مورد بحث و بررسی قرار داده و ماده الحاقی 5 این لایحه را به تصویب رساندند.حال مجلس شورای اسلامی در حال تدوین برنامه ششم توسعه میباشد؛ قوانین تصویبی موجود همگی شامل جانبازان بالای 25 درصد می باشد و به گونه‌ای تنظیم شده که هم اکنون جانبازان زیر 25 درصد حتی به اندازه همسر و فرزندان بالای 25 درصد نیز خدمات دریافت نمی کنند و فرزندان این قشر از همه چیز محرومند.

حال با توجه به بالا رفتن سن و عدم برخورداری از حق قانونی که مورد بی مهری پزشکان کمیسیون پزشکی قرار گرفته اند. جانبازان زیر 25 درصد را آزرده خاطر کرده است .

آنها که سال های جوانی خود را یا در جبهه ها و دردفاع از خاک کشور و یا بر روی تخت های بیمارستانها و آسایشگاه ها سپری کردند، حال که آخرین سالهای عمر خود را طی می کنند، درست نیست که به امان خدا رها شوند و در تنگنای معیشتی قرار گیرند. لذا با توجه به این فرصت پیش آمده و مهیا بودن شرایط برای خدمت در سنگر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای شما فراهم گردیده است ، فرصت را مغتنم شمرده و به پاس همکاری ، لطف و همدلی ترتیبی اتخاذ کنید تمامی تسهیلات جانبازان بالای ۲۵ درصد به تمامی جانبازان تعلق گیرد یا به عبارتی با حذف عدد آزار دهنده بالای 25 درصد در تمامی مواد و تلاش در قانع کردن دیگر نمایندگان دلسوزگامی موثر در زندگی و معیشت جانبازان زیر 25 % بردارید .

نظر به مراتب مذکور، جبهه جانبازان انقلاب اسلامی از شما نمایندگان عزیز که بحمدالله از مقدمین جبهه و جهاد بوده اید. انتظار داردبا رعایت معیارهای پیش گفته ، جامعه ایثارگری را از استمرار و تقویت جریان فرهنگ جهاد و جانبازی و شهادت درفضای عمومی کشورو نیز تداوم تکریم شایسته ایثارگران، مطمئن سازید. خدا را شاهد میگیریم این اقدام در قیامت منجی شما خواهد بود چون ما امنیت و اقتدار امروز کشورمان را مدیون ایثار مردمانی هستیم که دراستان های مرزی؛ خود و خانواده خویش را فدای کشور عزیزمان ایران کرده اند. خواهشمند است با نظر و اقدام مساعد گامی در راستای خدمت به مردان روزهای آتش و خون و خانواده های آنان بردارید.پیشاپیش از حسن نظر شما عزیزان سپاسگزاریم

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبلاگ استان پنجم، تاریخ انتشار: 1395، کدخبر: -، www.ostanepanjom.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
حق خانواده های جانباز .ایثار گر همیشه پایمال میشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین