پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۶۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
«سید مقتدی صدر»، رهبر جریان صدر دستور داد تا به استثنای شش دفتر بقیه دفاتر این گروه در عراق بسته شود. صدر از این تصمیم، موسسه مرقد شریف (شهید صدر) با همه بخش‌های اداری، دفتر ویژه صدر، نهاد فرهنگی شهید صدر، موزه شهید صدر و پروژه بنیان مرصوص را مستثنا کرده است.
شعار سال: دفتر رسانه‌ای صدر در بیانیه‌ای اعلام کرد: بنا به دستور صدر مقرر شد همه نهاد‌های این جریان در مرحله کنونی بسته شود.

در ادامه این بیانیه آمده است، صدر از این تصمیم، موسسه مرقد شریف (شهید صدر) با همه بخش‌های اداری، دفتر ویژه صدر، نهاد فرهنگی شهید صدر، موزه شهید صدر و پروژه بنیان مرصوص را مستثنا کرده است.

پیش از این، «محمد الحلبوسی»، رئیس پارلمان عراق اعلام کرده بود وی «با اکراه» استعفای نمایندگان فراکسیون صدر را پذیرفته است.

الحلبوسی در توئیتی نوشت: در راستای پاسخ به تمایل سید مقتدی صدر، با استعفای برادران و خواهران فراکسیون صدر از پارلمان عراق «با اکراه» موافقت کردیم. ما تلاشی مخلصانه و صادقانه برای منصرف کردن وی از این اقدام انجام دادیم، اما صدر به خاطر میهن و مردم ترجیح داد فداکاری کند تا اینکه دلیل تعطیلی روند تشکیل دولت باشد لذا تصمیم به استعفای نمایندگان فراکسیون خود از پارلمان گرفت.

به دستور صدر همه نهادهای جریان صدر به جز ۶ دفتر بسته می‌شوند

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار:۲۲ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۸۹۹۱۸، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
چرا حالا بستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین