پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۸۰۴۲۸
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
ادعا می‌شود که بررسی‌های صورت‌های مالی حساب رسی شده شرکت بورس گویای وجود تخلفاتی چند است. موسسه حسابرسی در ابتدای توضیحات صورت مالی مدعی شده شرکت بورس اطلاعات استخراج ارز دیجیتال اعم از وجود ماینرها، تعداد ماینر‌ها و رقم استخراج شده را از این شرکت کتمان کرده است. حسابرس در توضیحات خود می‌افزاید به‌واسطه تخلفات شرکت بورس در تغییر کاربری ساختمان سعادت‌آباد از اداری به تجاری، شهرداری این شرکت را حدود ۹۸۵ میلیارد تومان جریمه کرده است، اما بازهم شرکت در بورس مدارک و اسناد این مورد را نیز از حسابرسان کتمان کرده‌اند. منتظر دریافت توضیحات هستیم.
شعار سال: براساس صورت مالی حسابرسی شده شرکت بورس، موسسه حسابرسی در ابتدای توضیحات صورت مالی مدعی شده شرکت بورس اطلاعات استخراج ارز دیجیتال اعم از وجود ماینرها، تعداد ماینر‌ها و رقم استخراج شده را از این شرکت کتمان کرده است.

همچنین حسابرس در توضیحات خود می‌افزاید به‌واسطه تخلفات شرکت بورس در تغییر کاربری ساختمان سعادت‌آباد از اداری به تجاری، شهرداری این شرکت را حدود ۹۸۵ میلیارد تومان جریمه کرده است، اما بازهم شرکت در بورس مدارک و اسناد این مورد را نیز از حسابرسان کتمان کرده‌اند.
 
ادعای کتمان تخلف ۱۰۰۰ میلیارد تومانی و استخراج بیت‌کویت در شرکت بورس؟!

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از نود اقتصادی، تاریخ انتشار:۸ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۱۴۸۶۴۵، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین