پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۸۰۴۵۱
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ دستور به معاونان مرتبط و مدیران کل راه و شهرسازی تصریح کرد: از تیرماه صرفاً پروژه‌های تکمیل شده جهت افزایش نرخ سود ۱۸ درصد به بانک معرفی شوند.
شعار سال: «رستم قاسمی» ضمن ابلاغ دستور به معاونان مرتبط و مدیران کل راه و شهرسازی بر برقراری ارتباط و تعامل مدیریت شعب استانی بانک با مدیران کل نهاد‌های متولی مسکن مهر تاکید کرد.

وی با بیان آنکه از تیرماه صرفاً پروژه‌های تکمیل شده جهت افزایش نرخ سود ۱۸ درصد به بانک معرفی شوند، عنوان کرد: این پروژه‌ها باید دارای انشعابات و کنتور‌های آب، برق، گاز، شبکه فاضلاب و همچنین محوطه‌سازی و آماده‌سازی کامل راه آسفالته و پیاده‌رو قابل دسترس به واحد‌ها باشند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در این راستا بانک‌ها با تائیدیه نهاد‌های متولی مسکن مهر از جمله ادارات کل راه و شهرسازی، شرکت عمران شهر‌های جدید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به ارسال پیامک و اطلاع رسانی اقدام خواهند کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۹ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:84806992، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین