پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۶۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
وزیر جهادکشاورزی در حکمی، "صفدر نیازی شهرکی" را به سمت سرپرست سازمان امور اراضی کشور منصوب کرد. لازم به توضیح است که قبل از حضور صفدر نیازی شهرکی ، محمدعلی شجاعی استاندار سابق خراسان شمالی، به مدت کمتر از هفت ماه ، سکاندار این سمت بود. پرسش های زیادی هم در خصوص توانمندی های احتمالی و شاخص های انتصاب قبلی مطرح بوده که وزیر تمایل به صحبت در خصوص آن نداشته و لب برچیده و سکوت در پیش گرفته است. مطمئن هستیم که در آینده ای نزدیک، این انتصاب و سکوت ساداتی نژاد، حاشیه هایی را رقم خواهد زد.

شعار سال: سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی در حکمی، “صفدر نیازی شهرکی” را به سمت سرپرست سازمان امور اراضی کشور منصوب کرد.نامبرده در قبل ، مدیر کل دفتر مهندسی و حدنگاری سازمان امور اراضی کشور بود.

صفدر نیازی شهرکی، سرپرست سازمان امور اراضی کشور شد

در بخشی از این حکم آمده است‎؛ انتظار است با بهره‌گیری از توان نیرو‌های متخصص و متعهد آن سازمان و با همکاری و تعامل با معاونین، مدیران و روسای سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌ها، گام‌های موثری بردارید.

اما نکته پر ابهام باقیمانده ، عدم تمایل ساداتی نژاد برای صحبت در خصوص شاخص های انتصاب و برداشتن دکتر محمدعلی شجاعی ، رئیس پیشین این سازمان می باشد. سوال است که چرا ساداتی نزاد در خصوص انتصاب مدیر ارشد دولت روحانی و شاخص های ویژه احتمالی در او برای ریاست سازمان امور اراضی ، توضیح نمی دهد؟

صفدر نیازی شهرکی، سرپرست سازمان امور اراضی کشور شد

محمدعلی شجاعی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مهندسی محیط زیست گرایش مدیریت و برنامه‌ریزی از دانشگاه تهران و دارای مدرک دکتری رشته جغرافیا گرایش برنامه‌ریزی شهری است. محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی (دوره مسئولیت: ۷ آذر ۱۳۹۷ – ۱۰ آذر ۱۴۰۰) ، ریاست سازمان امور اراضی کشور در وزارت جهادکشاورزی (دوره مسئولیت:۱۸ دی ما ۰، ۱۴۰۰ - ۸ تیرماه ۱۴۰۱ به مدت حدود هفت ماه) ، سرپرست استانداری اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی پژوهشکده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بوده‌است. 

قبل از محمدعلی شجاعی هم علیرضا اورنگی از سال ۱۳۹۵ تا 18 دی ماه 1400 ، برای حدود پنج سال ، عهده‌دار مسئولیت ریاست سازمان امور اراضی کشور بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران (اگنا)، تاریخ انتشار:۱۲ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:۷۶۵۲۶، agna.ir / سایر منابع
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
0
0
چرا اینقدر این خبر برای شما مهم شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین