پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۰۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تصویب 27 صدم از قانون مالیات بر ارزش افزوده برای ورزش در برنامه ششم توسعه کشور ،تصویب آن در مجلس شورای اسلامی را بزرگترین اتفاق اقتصادی در طول تاریخ ورزش دانست.

شعارسال: سید مناف هاشمی در اولین نشست دکتر سلطانی فر با روسای فدراسیونها که عصرچهارشنبه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ،بهترین اتفاق بودجه سال 96 ورزش در قالب برنامه ششم را تصویب 27 صدم درصد از قانون مالیات بر ارزش افزوده برای ورزش دانست که در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده است.

سید مناف هاشمی ،رقم 27 درصد از قانون مالیات بر ارزش افزوده برای ورزش را یک هزار و 200 میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد : با توجه به اینکه این مهم در کمیسیون تلفیق تصویب شده اگر در مجلس شورای اسلامی نیز به تصویب برسد ،بزرگترین اتفاق اقتصادی است که در طول تاریخ برای ورزش رخ داده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی در این نشست به وضعیت آخرین پرداختها به هیاتهای ورزشی و فدراسیونها نیز اشاره کرد: در حوزه هیاتهای ورزشی و فدراسیون های ورزشی لیستی آماده شده و در اختیار مقام عالی وزارت قرار گرفته است. در صدد هستیم میزان پرداختی‌ها را به بیش از 65 درصد از تعهداتمان برسانیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 3آذر1395، کدخبر: 13950903001685: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین