پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۸۷
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
با توجه به اینکه احتمال جایگزینی نیک‌بین در حوزه مدیرکلی وزارت ورزش وجود دارد، با رفتن گرشاسبی ممکن است در پرسپولیس نیز تغییراتی رخ دهد.

شعارسال: بیش از 20 روز از حضور مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش می‌گذرد. اگرچه هنوز تغییراتی در این وزارتخانه رخ نداده، اما شایعات همچنان از تغییرات در رأس مدیریتی خبر می‌دهد.

پیش از این صحبت از تغییر و تحولات در بخش معاونت‌ها بود و همچنان نیز شایعاتی در این خصوص به گوش می‌رسد، اما موضوع دیگری که اخیراً مطرح شده و به نظر می‌رسد جدی است، اینکه احتمال جایگزینی برانوش نیک‌بین در مدیر کل حوزه وزارتی وجود دارد.

با توجه به اینکه گرشاسبی در این حوزه فعالیت می‌کرد، شنیده‌ها حاکی از این است که وی نیز همچون شهریان درخواست بازنشستگی خواهد داد تا در پست مدیریتی بتواند از ورزش کنار برود.

برانوش نیک بین یکی از افرادی است که بعد از رفتن گودرزی و استعفایش، حکم وی از سرپرستی به مدیریت بین‌الملل وزارت ورزش تغییر کرد.

این احتمال وجود دارد از هفته آینده شاهد تغییرات در وزارت ورزش باشیم و این تغییرات از مدیرکل حوزه وزارتی آغاز شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 3 آذر 1395، کدمطلب: 13950902001122 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین