پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۳۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
بازرسی نیروی انتظامی تهران به دنبال برخورد خارج از ضوابط یکی از گشت‌های انتظامی با یکی از شهروندان در پایتخت با دعوت از زن میانسال از وی به صورت حضوری دلجویی کرد.

شعار سال: بازرسی نیروی انتظامی تهران به دنبال برخورد خارج از ضوابط یکی از گشت‌های انتظامی با یکی از شهروندان در پایتخت با دعوت از زن میانسال از وی به صورت حضوری دلجویی کرد.

 یک منبع آگاه گفت: به دنبال انتشار کلیپی از برخورد خارج ضوابط یکی از واحد‌های انتظامی در شبکه‌های مجازی که در آن زنی میانسال از مأموران پلیس درخواست می‌کرد تا دختر وی را به دلیل بیماری از خودروی گشت پلیس پیاده کنند، اما ماموران نسبت به این درخواست بی تفاوت بوده و به مسیر خود ادامه می‌دهند، موضوع به سرعت رسیدگی و با سرتیم این واحد انتظامی به دلیل سوء مدیریت برخورد انضباطی شد.

همچنین ساعاتی پیش، مادر نگرانی که با وی برخورد شده بود به بازرسی پلیس پایتخت دعوت و حضوری از وی دلجویی شد.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار:۲۹ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:۶۹۱۹۱۰، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
0
1
چه دردی رو دوا می کنه این معذرت خواهی. باید اون دقایق جای اون مادر می بودی تا بفهمی چی کشیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین