پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۵۲۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
با یک جستجوی ساده در سامانه ثبت شرکت‌ها، به نام رشید قانعی بعنوان رئیس هیأت مدیره این شرکت برمی‌خوریم، از سرمایه این شرکت با سهامداران جوانش که بگذریم، جای تعجب است که این رئیس هیأت مدیره شرکت خصوصی و اتفاقا مشتری شرکت‌های هلدینگ خلیج فارس، در همین هلدینگ بعنوان مدیرعامل شرکت پترول نیز منصوب شده است! با دیدن نام این شرکت در دعوتنامه مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه، این سوال فکر را مشغول می‌کند که واقعا قُبح تعارض منافع شخصی و منافع ملی تا چه حدّی ریخته که حتی از مکتوب کردن آن نیز ابایی نیست؟!
شعار سال: قرار است در تاریخ ۹مرداد ۱۴۰۱ جلسه‌ای به دعوت و میزبانی شرکت مدیریت توسعه پتروشیمی (پیدمکو)، جهت انجام مراحل ورود چند شرکت به لیست شرکت‌های مورد تأیید هلدینگ خلیج فارس در امور پیمانکاری‌ها و …. برگزار شود.

تا اینجای موضوع، عادی و عرف معمول کار است، اما وقتی به لیست شرکت‌های دعوت شده نگاهی بی‌اندازیم، در ردیفِ ۲ آن به نام شرکتی برمی‌خوریم که شرایط عادی‌ای ندارد؛ شرکت آتیه سازان ظهورشریف.
با یک جستجوی ساده در سامانه ثبت شرکت‌ها، به نام رشید قانعی بعنوان رئیس هیأت مدیره این شرکت برمی‌خوریم، از سرمایه این شرکت با سهامداران جوانش که بگذریم، جای تعجب است که این رئیس هیأت مدیره شرکت خصوصی و اتفاقا مشتری شرکت‌های هلدینگ خلیج فارس، در همین هلدینگ بعنوان مدیرعامل شرکت پترول نیز منصوب شده است!

حال بنابر مستندات منتشر شده دراین گزارش، با دیدن نام این شرکت در دعوتنامه مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه، این سوال فکر را مشغول می‌کند که واقعا قُبح تعارض منافع شخصی و منافع ملی تا چه حدّی ریخته که حتی از مکتوب کردن آن نیز ابایی نیست؟!

بنظر می‌رسد مدیریت هلدینگ خلیج فارس بعنوان بزرگ مجموعه، می‌بایست مانع از انجام چنین اقداماتی که فساد یا زمینه ساز فساد هستند بشود.
 
آیا قُبح تعارض منافع شخصی و منافع ملی در هلدینگ خلیج فارس ریخته؟!
آیا قُبح تعارض منافع شخصی و منافع ملی در هلدینگ خلیج فارس ریخته؟!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نفتی ها، تاریخ انتشار:۴ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۳۷۷۷، naftiha.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین