پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۱۵۲۷
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
با امضای رئیس جمهور، لایحه «اصلاح تبصره‌های (۲) و (۳) ماده (۱۷) قانون مالیات بر ارزش افزوده» جهت طی مراحل قانونی، به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.
شعار سال: به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۲ تیر ۱۴۰۱، با پیشنهاد «اصلاح تبصره‌های (۲) و (۳) ماده (۱۷) قانون مالیات بر ارزش افزوده» در قالب لایحه موافقت کرد.

دولت با توجه به اینکه اجرای مقررات مندرج در تبصره‌های مذکور علاوه بر مشکلات اجرایی برای گمرک جمهوری اسلامی ایران، در ارزش گذاری کالا‌های وارداتی برای اخذ مالیات و عوارض موجب اخذ مالیات و عوارض مضاعف (یک بار در زمان واردات به منطقه در مورد خرید نهاده وارداتی یا خرید نهاده از سرزمین اصلی با منطقه و یک بار در زمان واردات کالای نهایی به سرزمین اصلی) می‌گردد، این تصمیم را اتخاذ کرد.

لایحه یاد شده در تاریخ ۲ مرداد ۱۴۰۱ از سوی آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری برای طی تشریفات قانونی، به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دفتر هیئت دولت، تاریخ انتشار:۲ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۰۳۷۶، cabinetoffice.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین