پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
مدیرعامل نماوا گفت: صداوسیما دنبال تعطیلی پلتفرم‌های نمایش‌خانگی است! وی ادامه داد:ساترا هیچ خطوط قرمزی را شفاف اعلام نمی‌کند و گویی دنبال کاهش مخاطب ماست! مثلا در سریال خاتون به ما گفتند چرا گفتید روس‌ها از شمال وارد ایران شدند؟ باید می‌گفتید متفق ها! ما که نمی‌توانیم تاریخ را عوض کنیم؛ تاریخ را که نمی‌شود تحریف کرد.
شعار سال:
تذکر عجیب صداوسیما به سریال خاتون: اسم روسیه را حذف کنید!

مدیرعامل نماوا: صداوسیما دنبال تعطیلی پلتفرم‌های نمایش‌خانگی است!

شانه ساز با اشاره به اینکه در صنایع متفاوتی فعال است، گفت: تنها در صنعت نمایش خانگی است که رگولاتور، خودش رقیب ماست! عملکرد ساترا شبیه به بازی فوتبالی شده که از مجموعه نود دقیقه بازی، ٨٠ دقیقه بازی در میانه زمین برگزار می‎‌شود و ده دقیقه پایانی بازی به این نقطه می‌رسد که حذفش کنید! ساترا هیچ خطوط قرمزی را شفاف اعلام نمی‌کند و گویی دنبال کاهش مخاطب ماست! مثلا در سریال خاتون به ما گفتند چرا گفتید روس‌ها از شمال وارد ایران شدند؟ باید می‌گفتید متفق ها! ما که نمی‌توانیم تاریخ را عوض کنیم؛ تاریخ را که نمی‌شود تحریف کرد.

 اگر قرار است شرکت‌های خصوصی را تعطیل کنید، بگویید. اینکه ما را ذره ذره آب می‌کنید درست نیست. الان فقط فیلیمو و نماوا در این زمین بازی باقی مانده است. اگر می‌خواهید دو دستی بازار را تقدیم ماهواره کنیم و برویم.

اگر به ما می‌گویید محتوایی شبیه صدا و سیما بساز در پاسخ باید بگوییم که خوب صدا و سیما دارد خودش می‌سازد؛ مردم چرا باید پول اینترنت بدهند! اگر آن‌ها موفق بودند که الان باید صدا و سیما کلی کاربر داشت و طی این سال‌ها میلیون‌ها مخاطب را از دست نمی‌داد!
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی عصر خبر
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
0
مگه حقوق اساسی وجود داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین