پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۵۴۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
الیکا عبدالرزاقی گفت: شبکه نمایش خانگی هم مانند تله‌فیلم مجال دیدن شدن بیشتر و کار کردن در کنار سینما و تلویزیون را به هنرمندان ما داد. از نگاه من حرکت و ایده جالبی نیست که حالا بخواهیم صورت مسئله را پاک کنیم. باید با ایجاد اتاق فکر‌هایی سطح کیفی تلویزیون را ارتقا دهیم و با هم‌فکری راهی برای اعتماد به کارگردان‌ها، بازیگران و همسو شدن با اتفاقات روز جامعه را در رسانه ملی به اجرا در آوریم.
شعار سال: الیکا عبدالرزاقی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که این روز‌ها با بازی در سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی روی آنتن شبکه سه دیده می‌شود در خصوص وقفه ایجاد شده برای پخش این سریال گفت: درباره این وقفه خودم هم هیچ اطلاعی ندارم. تنها چیزی که در این مورد متوجه شدم این بود که پخش سریال به دلیل ترافیک در پخش سریال‌های عید نوروز با وقفه روبه‌رو شد. بعد از آن هم به ماه رمضان خوردیم که حداقل توقع داشتیم ادامه سریال پخش شود که این اتفاق باز هم نیفتاد. البته حالا این سریال از شبکه سه در حال پخش شدن است.

او ادامه داد: قطعا این وقفه باعث ریزش و پایین آمدن سطح مخاطبان سریال ما شد، اما خوشبختانه همچنان بیننده‌های خاص خودمان را داریم که این موجب دلگرمی ما آن هم در روز‌های کم‌کاری تلویزیون است.

بازیگر سریال «قهوه تلخ» در واکنش به اتفاقات اخیری که در ماجرای فعالیت پلتفرم‌ها رسانه‌ای شد نیز گفت: زمانی در تلویزیون بخشی به نام تله فیلم وجود داشت که مختص کسانی بود که تازه‌کار، بی‌تجربه و یا اصطلاحا فیلم اولی بودند. شبکه نمایش خانگی هم مانند تله‌فیلم مجال دیدن شدن بیشتر و کار کردن در کنار سینما و تلویزیون را به هنرمندان ما داد. از نگاه من حرکت و ایده جالبی نیست که حالا بخواهیم صورت مسئله را پاک کنیم. باید با ایجاد اتاق فکر‌هایی سطح کیفی تلویزیون را ارتقا دهیم و با هم‌فکری راهی برای اعتماد به کارگردان‌ها، بازیگران و همسو شدن با اتفاقات روز جامعه را در رسانه ملی به اجرا در آوریم.

او اضافه کرد: باید بپذیریم که شبکه نمایش خانگی بسیار پرطرفدار است و مردم به شدت پیگیر سریال‌ها و برنامه‌های آن هستند.

این بازیگر درخصوص فعالیت‌های اخیرش گفت: در حال حاضر در پیش‌تولید یک کار نمایش‌خانگی هستیم که به زودی خبرش را اعلام می‌کنیم. پیش از این هم همکاری بسیار خوبی با آقای ابراهیم عامریان در شبکه نمایش خانگی داشتم و مقابل پژمان جمشیدی و هادی کاظمی نقش‌آفرینی کردم.

الیکا عبدالرزاقی که کاندید هشتمین دوره‌ی جشنواره فیلم شهر برای سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» شده بود در آخر اضافه کرد: در جشنواره فیلم شهر سال‌های گذشته به عنوان تماشاچی حضور داشتم. این اولین بار بود که خودم کاندید بودم و حقیقتا این موضوع بسیار شوکه و خوشحالم کرد. چیزی که در دوره‌ی قبلی جشنواره شهر برایم جذاب بود اهمیت شهرداری تهران به تئاتر و زنده نگداشتن این هنر بود. به نظرم این جشنواره‌ها خیلی می‌توانند کمک‌کننده و موثر باشند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۳۵۴۹۵۵، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین