پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۶۴۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
بعد از وقوع سیل امام زاده داوود تهران شاهد حضور شهردار و برخی از معاونین با کت و شلوار در سیل بودیم. تا قوزک پای برخی از آقایان هم گل الوده شده بود. برخی از اهالی خبر هم چنان مسئله را داغ کرده بودند که شائبه بده بستان هم مطرح می‌شد. تصاویر دوم مربوط به حضور نمایندگان مجلس بود. حال سوال این است که حضور این عزیزان رافع مشکلات مردم است یا نوعی شوآف مدیریتی برای گرفتن عکس و فیلم؟ نیت خوان نیستیم، اما با صدای بلند و کاملا رسا می‌گوییم مرگ بر نفاق و منافق، در هر لباسی که باشد. بعید بدانیم کسی از این مرگ و ضدیت با نفاق و منافق، اعتراضی داشته باشد.
شعار سال: تصویری از چندتن از نمایندگان تهران در سیل امروز که انتقادات زیادی به همراه داشت. بسیاری از مردم معتقدند که این تصاویر صرفا برای نمایش و شواف است و اساسا حضور این افراد که تخصصی هم ندارند برای چیست؟ جز عکس گرفتن با شلوار‌های گلی شده؟

حضور متعهدانه مدیران و نمایندگان در سیل یا شوآف؟! مرگ بر نفاق از هر کسی که سر بزند
این انتقادات به زاکانی شهردار تهران هم وجود دارد. او نیز به همراه تیمی به منطقه رفت و با کفش و شلوار‌های گلی شده عکس و فیلم‌های متعددی را در فضای مجازی منتشر کردند. یکی از کاربران در انتقاد به این موضوع نوشته بود: «‏کسی که نداند برای رفتن در گل و لای نیازمند چکمه است و پیش بینی نکند برای بحران‌های بزرگتر و پیچیده‌تر تکلیفش از قبل روشن است.
 
حضور متعهدانه مدیران و نمایندگان در سیل یا شوآف؟! مرگ بر نفاق از هر کسی که سر بزند
‏و پناه بر خدا اگر پیش بینی کرده باشد یا بداند و عمدا نیاورده باشد!»
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی رویداد24
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین