پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۳۵۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
منصوری استاندار تهران در اظهار نظری مبهم بیان داشته است که برخی از کافه‌های اطراف دانشگاه تهران، در ارتباط با ساختار‌های بیگانه هستند. به فرض صحت این نظرات، آیا درست است که امر امنیتی جار زده شود؟ محسن برهانی استاد حقوق دانشگاه تهران در توئیتی انتقادی به این نظرات واکنش نشان داده است.
شعار سال: یکی از آفات امنیتی در کشور ایران، مداخله صغیر و کبیر در موضوعی تخصصی است. اگر امری امنیتی است، روش و آداب مداخله خاص خود را دارد و مسلما باید با پوشیدگی خاص دنباله گیری و حل شود. معنای اینکه استاندار در خصوص امور امنیتی چنین رسوا سخن می‌گوید، شائبه امنیتی سازی فضا (امنیتی سازی فضای فرهنگی در این مقوله خاص) را بجای پرداختن به امورات امنیتی در ذهن متبادر می‌کند.

محسن برهانی استاد حقوق دانشگاه تهران در واکنش به این صحبت‌های استاندار، با انتشار توئیتی انتقادی اقدام به پرسشگری نموده است.

آقای استاندار، امر امنیتی را جار نمی‌زنند
پاسخ استاد حقوق دانشگاه تهران به ادعای استاندار تهران: امر امنیتی را جار می زنند؟! فقط ادعای وجود نفوذ در کافه ها را کم داشتیم که آن را هم دیدیم!

 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اسکان نیوز
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین