پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۸۲۸۸۴
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
سید رضا فاطمی امین ،وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب بهره‌برداری و استخراج رمزارز‌ها خبر داد و گفت: از این به بعد رمزارز‌ها می‌توانند برای واردات استفاده شوند.

شعار سال: وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه هیات دولت از تصویب بهره‌برداری و استخراج رمزارز‌ها خبر داد و گفت: از این به بعد رمزارز‌ها می‌توانند برای واردات استفاده شوند.

سید رضا فاطمی امین روز یکشنبه در این باره گفت: در جلسه امروز (یکشنبه) هیات دولت استخراج رمزارز‌ها به تصویب رسید. این مصوبه سال‌های قبل هم وجود داشت و مدتی متوقف شده بود و به واحد‌های استخراج رمز ارز جواز تاسیس و پروانه بهره برداری داده نمی‌شد.


تصویب بهره برداری و استخراج رمزارزها در جلسه دولت و مجاز بودن استفاده برای واردات
وزیر صمت افزود: با تحلیل موضوع رمزارز در دولت، بخشی از احکام آن به تصویب رسید و به موجب آن به شکل رسمی می‌توانیم به واحد‌های مربوطه جواز تاسیس و پروانه بهره برداری بدهیم.

فاطمی امین خاطرنشان کرد: در چند هفته گذشته نخستین محموله وارداتی با روش رمزارز در کشور تامین مالی شد. از این به بعد رمزارز‌ها می‌توانند برای واردات استفاده شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار:۶ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۳۵۷۸۹، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین