پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۹۴۵
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
رییس کمیته داوران نسبت به لغو شبانه و تصمیم هیات رییسه به برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون گفت: متاسفم و عذرمی‌خواهم، اما این بهترین کار است.
شعار سال: خداداد افشاریان در مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال در رابطه با حواشی شب گذشته انتخابات فدراسیون فوتبال یعنی لغو و دستور برگزاری مجدد مجمع انتخاباتی اظهار کرد: باید از آقای کامرانی‌فر این مساله را بپرسید، اما مهم این است که می‌خواهیم مجمع را برگزار کنیم. دیشب تا دیروقت در فدراسیون بودیم و هیات رییسه تصمیم گرفت مجمع را برگزار کند و این به نفع فوتبال کشور است. داریم انتخابات سالمی برگزار کنیم. اگر موردی خاصی باشد، بعدا می‌شود درباره آن صحبت کرد.

افشاریان نسبت به لغو شبانه مجمع انتخابات فدراسیون پاسخ داد: متاسفم و عذر می‌خواهم!

او ادامه داد: آقای کامرانی‌فر، دبیرکل است و باید تصمیمات کمیته بدوی را اجرا کند. کمیته بدوی تا آخرین لحظه می‌گفت انتخابات باید برگزار شود. به نظر من اکنون داریم بهترین کار را انجام می‌دهیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۸ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۰۱۰۶۰۸۰۶۱۵۳، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین