پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۱۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون اطلاعات مربوط به 10 هزار و 972 اشتغال جدید از سوی دستگاه های اجرایی در سامانه رصد (پایگاه ثبت شغل های ایجاد شده) وارد شده که این تعداد نسبت به آخرین کارگروه 15 درصد رشد داشته است.
شعارسال: مسعود بابایی سه شنبه شب در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین که با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در سالن باغستان برگزار شد، افزود: امسال تعهد اعلام شده برای اشتغال استان ایجاد 20 هزار فرصت شغلی است که امیدواریم با همراهی و کمک مدیران و فعالان بخش خصوصی شاهد تحقق کامل آن باشیم.

وی با اشاره به کارگماری سه هزار و 508 نفر با معرفی کاریابی ها در استان طی هفت ماهه امسال افزود: در این مدت 12 هزار و 498 جوینده کار از طریق کاریابی ها به واحدهای تولیدی، کشاورزی و خدماتی معرفی شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین در ادامه به آمار اشتغال ایجاد شده در سطح شهرستان های استان اشاره کرد و از فرمانداران خواست تا برای تحقق اشتغال متعهد شده در شهرستان خود بیشتر تلاش کنند.

بابایی در ادامه به تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری این استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر هشت هزار و 261 مقرری بگیر در استان وجود دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین یادآور شد: امسال 285 مقرری بگیر بیمه بیکاری استان بار دیگر شاغل شده و به کار گرفته شده اند.

دبیر کارگروه اشتغال استان قزوین گفت: آخرین نشست کارگروه اشتغال استان 13 مصوبه به همراه داشت که از این میان 9 مصوبه محقق و چهار مصوبه در حال اجرا می باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صدای قزوین، تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1395، کدخبر: 32954 ، www.sedayeqazvin.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین