پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۰۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
یکی از کارگرانی که در این تجمع حضور دارد، گفت: ما کارگران شرکت متالوژی پودر ایران ۶ ماه حقوق و عیدی را دریافت نکرده‌ایم، ۳ سال است که این مشکل را داریم، حال آمده‌ایم مقابل استانداری تا مسئولان فکری به حال ما بکنند.

شعارسال: صبح امروز کارگران مجتمع متالوژی پودر در مقابل استانداری قزوین تجمع کردند.

یکی از کارگرانی که در این تجمع حضور دارد، گفت: ما کارگران شرکت متالوژی پودر ایران ۶ ماه حقوق و عیدی را دریافت نکرده‌ایم، ۳ سال است که این مشکل را داریم، حال آمده‌ایم مقابل استانداری تا مسئولان فکری به حال ما بکنند.

یکی از کارگران دیگر این مجتمع در ادامه افزود: مدیریت شرکت نزدیک به ۳ سال است با کلماتی همچون کارگر صبر و نجابت دارد با احساسات ما بازی کرده‌اند، همه کارگران به خاطر زن و بچه هایشان این مشکلات را تحمل کرده‌اند، هیچ کس هم موافق تجمع نیست ولی ما با همه ادارات نامه‌نگاری کرده‌ایم، تمام سلسله مراتب رعایت شده است ، به اداره کار منطقه ، اداره کار استان و استانداری نامه دادیم، دیروز هم نماینده‌مان را فرستاده‌ایم و امروز هم جمع شده‌ایم تا بتوانیم از حق خود دفاع کنیم.

کارگر دیگری نیز تصریح کرد: شرکت متالوژی پودر قبلا دولتی بود و نزدیک به ۱۴ سال است که نیمه دولتی شده است؛ ما در ۳ ماه اخیر کل دریافتی‌مان یک میلیون تومان بوده است، بیمه های‌مان نیز عقب افتاده است.

وی ادامه داد : از طریق شورا و نماینده کارگری شرکت با همه ارگان‌ها نامه نگاری کرده‌ایم، اداره کار به شورای ما گفته است که بیکار شوید و بیمه بیکاری بگیرید، ولی ما می ‌خواهیم که تولید ادامه داشته باشد.

کارگر دیگری در پایان افزود: شرکت تولید خوبی دارد و محصولات در انبار نمی ماند، این شرکت یکی از معتبرترین شرکت‌های پودر آهن خاورمیانه است ، اما نمی‌دانیم چرا حقوق ما را نمی‌دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1396، کدخبر: 604221، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
وقتی به کارگران که زحمت کش ترین قشر کشور هستند اهمیتی نمیدهیم آنوقت انتظار داریم اینها بیایند و محصولات با کیفیت تولید کنند و در اختیار مردم بگذارند؟
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین