پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۳۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
روز شنبه ۱۲ شهریورماه بود که فرزاد زلقی، عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی در «سکوت خبری» به شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان سفر کرد و بدون برگزاری هرگونه تشریفات و دعوتی از مسئولان و خبرنگاران، تنها در حضور اعضای هیات مدیره کشت و صنعت مغان در مهمانسرای بالای این شرکت اقدام به تودیع و معارفه مدیرعامل کرد! معارفه‌ای که شبه کودتا بود تا یک معارفه! هر چند که قرار بود با تغییر مدیرعامل، تغییرات اساسی هم در هیات مدیره شرکت نیز انجام شود که به علت بالا گرفتن اعتراضات افکار عمومی نسبت به نفرات تحمیلی و پشت پرده آن فعلا لغو شد.
شعار سال: دهم شهریورماه ۱۴۰۱ بود که حکم ابلاغ مدیرعاملی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به نام «قاسم محمدی» صادر شد که پیش از این رئیس هیات مدیره این شرکت بود.

این حکم ابلاغ که به استناد صورتجلسه مورخه ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ مجمع عادی بطور فوق العاده و همچنین مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۶ هیأت مدیره کشت و صنعت و دامپروری مغان و امضای علیرضا بزرگی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی صادر و به نام قاسم محمدی زده شد که پیش از این اسدالله محسن زاده مدیرعامل کشت و صنعت مغان بود.

به دنبال انتشار تصویر این ابلاغ در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، روز شنبه ۱۲ شهریورماه بود که فرزاد زلقی، عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی در «سکوت خبری» به شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان سفر کرد و بدون برگزاری هرگونه تشریفات و دعوتی از مسئولان و خبرنگاران، تنها در حضور اعضای هیات مدیره کشت و صنعت مغان در مهمانسرای بالای این شرکت اقدام به تودیع و معارفه مدیرعامل کرد! معارفه‌ای که شبه کودتا بود تا یک معارفه! هر چند که قرار بود با تغییر مدیرعامل، تغییرات اساسی هم در هیات مدیره شرکت نیز انجام شود که به علت بالا گرفتن اعتراضات افکار عمومی نسبت به نفرات تحمیلی و پشت پرده آن فعلا لغو شد.

به هر حال تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان با همه اشکالاتی که به آن وارد بود انجام شد و اسدالله محسن زاده‌ای که یک سال و اندی بعد از لغو واگذاری خصوصی سازی، عهده دار مدیرعاملی کشت و صنعت مغان بود از این مسئولیت تودیع و جایش را به قاسم محمدی داد که ۲۲ دیماه سال ۹۹ به عنوان رئیس هیات مدیره این شرکت منصوب شده بود.

با انتصاب قاسم محمدی به مدیرعاملی شرکت کشت و صنعت مغان که فردی سیاستمدار بوده و در کارنامه خود نمایندگی مردم اردبیل، نیر و نمین در دورهٔ هشتم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد، همگان این انتظار را از او دارند که به دور از سیاست زدگی، برای کشت و صنعت مغان که یک بنگاه اقتصادی- کشاورزی بوده، برنامه‌ای منسجم و پایدار طرح‌ریزی شود تا این شرکت به یک شرکت سود ده تبدیل شده و در تولید و ایجاد اشتغال حرف اول را بزند.

شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی در زمینه تولید محصولات کشاورزی، دامی و باغی در کشور محسوب می‌شود که از گذشته تا کنون این ظرفیت بزرگ متأسفانه در خدمت مردم منطقه آن طور که باید قرار نمی‌گیرد و هر بار با بازی‌های سیاسی، رابطه و نفوذ افراد ناکارآمد، بلایی بر سر این شرکت می‌آورند که تنها آه و حسرت آن بر دل اهالی منطقه می‌ماند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ایل مغان، تاریخ انتشار:۱۹ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۵۶۰، ilmoghan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین