پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۸۳۳۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
لطف‌الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر بنا باشد با تعیین عوارض شناور برای خودرو‌های وارداتی، نرخ عوارض را بالا ببریم و خودروی ۳۰۰ میلیونی را ۷۰۰ میلیون به مردم بفروشیم، قطعا باید برگردیم و به پراید سجده کنیم.

شعار سال: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تعیین عوارض بر خودرو‌های وارداتی انتقاد کرد. لطف‌الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر بنا باشد با تعیین عوارض شناور برای خودرو‌های وارداتی، نرخ عوارض را بالا ببریم و خودروی ۳۰۰ میلیونی را ۷۰۰ میلیون به مردم بفروشیم، قطعا باید برگردیم و به پراید سجده کنیم.

تعداد بازدید : 5

تعیین عوارض برای خودرو‌های وارداتی یعنی سجده برابر پراید

سیاهکلی افزود: نمی‌توانیم به مردم بگوییم حق ندارید خودروی خوب و باکیفیت سوار شوید، مردم اختیار دارند انتخاب کنند و ما باید این قدرت انتخاب را به مردم بدهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار:۲۳ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۷۴۰۴۶، www.etemadonline.com
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
0
0
سجده رو خوب اومدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین